Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 jeg har så mange fine sko som ikke passer lenger...det er akkurat som beina har grodd en str....
Vermilion Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Samme her, har fått bredere fot og svært få pensko passer lenger..blæ
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Samme her, har fått bredere fot og svært få pensko passer lenger..blæ det er så kjedelig..jeg har så utrolig pensko med høye heler og støveletter som nå har blitt en smule forsmå..visste ikke at skostørrelsen skulle forandre seg etter å ha vært gravid..hehe
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Etter de to første svangerskapene gikk jeg opp en halv til en størrelse i sko. Har også måttet kjøpe nye pensko, for det er terror å gå en kveld i de gamle.
Matrosen og Meg:) Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 åhh kjenner meg igjen her:( Og jeg har skodilla til de grader! nå flyttet jeg under svangerskapet og kastet da 30 par med sko, men har fortsatt 30 igjen, som nå IKKE passer. Hadde gledet meg sånn til å kunne bruke dem igjen, spesielt penskoa. Når jeg var gravid følte jeg meg som en flodhest på stylter hvis jeg tok dem på. Men men, min eldre søster har mindre ben, så hun skal få de fleste, så får jeg bare begynne å spe på igjen da:P jeg har forresten gått opp nesten en hel str, brukte 36-37 før, og må nå bruke 37-38. Mine bein virker faktisk lenger enn bredere!
1frafør_1påvei Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Jepp! Har mange sko som ikke passer lengre moren min gikk opp 1 str under svangerskapet sitt. Har ikke gått opp en hel str selv, men foten har forandret seg! Utrolig kjedelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå