Gå til innhold

noen andre som ikke passer alle skoene sine lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så mange fine sko som ikke passer lenger...det er akkurat som beina har grodd en str....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, har fått bredere fot og svært få pensko passer lenger..blæ

Skrevet

Samme her, har fått bredere fot og svært få pensko passer lenger..blæ

det er så kjedelig..jeg har så utrolig pensko med høye heler og støveletter som nå har blitt en smule forsmå..visste ikke at skostørrelsen skulle forandre seg etter å ha vært gravid..hehe

Skrevet

Etter de to første svangerskapene gikk jeg opp en halv til en størrelse i sko. Har også måttet kjøpe nye pensko, for det er terror å gå en kveld i de gamle.

Skrevet

åhh kjenner meg igjen her:( Og jeg har skodilla til de grader! nå flyttet jeg under svangerskapet og kastet da 30 par med sko, men har fortsatt 30 igjen, som nå IKKE passer. Hadde gledet meg sånn til å kunne bruke dem igjen, spesielt penskoa. Når jeg var gravid følte jeg meg som en flodhest på stylter hvis jeg tok dem på. Men men, min eldre søster har mindre ben, så hun skal få de fleste, så får jeg bare begynne å spe på igjen da:P jeg har forresten gått opp nesten en hel str, brukte 36-37 før, og må nå bruke 37-38. Mine bein virker faktisk lenger enn bredere!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jepp! Har mange sko som ikke passer lengre :( moren min gikk opp 1 str under svangerskapet sitt. Har ikke gått opp en hel str selv, men foten har forandret seg! Utrolig kjedelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...