Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Avslørte min samboeri å ha chattet med en jente på nettet, hvor han kaller henne elskling og sweety.....Han nekter for å ha møtt henne (hun bor i et annet land, så jeg tror han der ). Hvordan ville dere ha reagert?
mammas skatter <3 Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 jeg har blitt steika forbanna. der har grensa gått for lenge siden.er man ilag me noen så er det den personen som skal få komplimangene/kjærnavna, kyssene, sexen og alt.
kaklemor Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Avslørte min samboeri å ha chattet med en jente på nettet, hvor han kaller henne elskling og sweety.....Han nekter for å ha møtt henne (hun bor i et annet land, så jeg tror han der ). Hvordan ville dere ha reagert? Grensa hadde vært overtrådt der!
SuperMoM <3 Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Jeg mener grensen allerede er gått over der. Mi eksmann pleide å gjøre det samme. Tok ham på fersken X-antall ganger. For å si det sånn.. Han slutta aldri med det. Var mest russiske jenter han kontakta.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 exen min gjorde det samme.. passer seg ikke i det hele tatt....ble mektig forbanna....
Klikk Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Ikke finn det i det!!! Du fortjener bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå