Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Er det noen her som har vært i Polen? Vi tenkte oss en tur ned til høsten for å fikse litt på bilen og for å få oss en ferie, men det jeg lurer på er hva som er billig å handle i Polen? Vi tenkte vi skulle prøve å finne saueskinn der, men aner jo ikke om det er lett å finne..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Søsteren min er ofte i Polen og det hun handler er tamponger, sjampo og slike ting, det er visst latterlig billig der nede. Sko er også billig. Hun kjøper gjerne flere par vintersko når hun er der.
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Vi skal også dit snart. Gleder meg som en unge. Jeg har en svigermor som er proff på shopping, og hun kjenner prisene der, så jeg blir vel guidet godt og trenger egentlig ikke vite så mye på forhånd. Etter shoppingturer der har hun før sendt oss masse babytøy, pekebøker, leker og puslespill til den lille, og masse klær til oss andre. Kremer fikk jeg en del av. Men ikke alt er billig der, en del koster visst mer enn her også. Man kommer billigst ut av shoppingen om man handler på frittstående gatebutikker, og holder seg unna de store shoppingsenterene. Kjøpesenterene har etter sigende priser på nivå med oss her. Lego kunne visst variere voldsomt i pris. Det er visst også veldig billig å spise ute. Jeg vet nok mer når jeg har vært der selv, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Vi skal også dit snart. Gleder meg som en unge. Jeg har en svigermor som er proff på shopping, og hun kjenner prisene der, så jeg blir vel guidet godt og trenger egentlig ikke vite så mye på forhånd. Etter shoppingturer der har hun før sendt oss masse babytøy, pekebøker, leker og puslespill til den lille, og masse klær til oss andre. Kremer fikk jeg en del av. Men ikke alt er billig der, en del koster visst mer enn her også. Man kommer billigst ut av shoppingen om man handler på frittstående gatebutikker, og holder seg unna de store shoppingsenterene. Kjøpesenterene har etter sigende priser på nivå med oss her. Lego kunne visst variere voldsomt i pris. Det er visst også veldig billig å spise ute. Jeg vet nok mer når jeg har vært der selv, tenker jeg. Gi en tilbakemelding når du kommer hjem a? Vi har kjøpt skinnfeller fra en bekjent som igjen kjøper av en i Polen og vi kjøper de for 600,- pr stk. Langhårede, store skinn. Jeg vil ikke spørre henne da hun selger selv så jeg håper på å finne noen der. Tror ikke vi skal gå til innkjøp av så mye nytt babyutsyr før vi har vært der nede da vi får baby noen mnd før vi skal dra. HI
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Send meg gjerne en priv mld, så jeg vet hvem du er, så husker jeg garantert å gi deg tilbakemld. Er nesten 2 mnd til vi skal dra.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 For å få sånt til billig nok penge må du sikkert ha kontakter, også i polen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå