Gå til innhold

En hersens lang syklus...? Hva har skjedd med kroppen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg sluttet på p-pillen fikk jeg mensen som vanlig - til akkurat den tiden jeg skulle. Fortsatte prøvingen og neste gang skulle det vise seg at mensen kom 18 dager over..

Denne gangen sitter jeg her igjen - 13 dager over, negative tester, ikke antydning til en svaaak strek en gang :P Kan det ha seg slik at syklusen min rett og slett bare har blitt et eneste kaos, og varer så lenge som 2-3 uker lengre??(28 dager til vanlig) Kjenner jeg blir så irritert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ta litt tid før syklusen blir normal etter p.pille slutt.

Skrevet

Det som er så rart er at den var helt normal første mens.. Så plutselig er den helt på tur :P

Skrevet

ahh så irrriterende ikke sant? sliter med syklus jeg og;( har hatt regelsmessig på 30 dager hele livet.Hadde SA i oktober og etter det er det bare tull. 41 dager syklus 2 ganger og nå har jeg ikke hatt mensen siden 26 desember!! skjønner ikke hva som skjer.. var hos gyno i oktober og det er ikke noe galt med meg.. tok gravidtest i går men negativ...

Skrevet

Kjenner til problemet. Nå har jeg akkurat sluttet på pillene for litt over en mnd siden da, men før jeg begynte på pillene var syklusen min helt på tur. Og det tror jeg den er nå og.

Ifølge 28 dagers syklusen er jeg nå en dag over og flere dager eller uker blir det nok. Har ikke antydninger på at noe er på vei engang så forventer vel ikke at den kommer på en stund.

Tok en test idag, men den var blendahvit gitt. Siden ingenting slo ut på EL heller er det vanskelig å si når jeg har IKM.

Vi får være frustrerte sammen og krysse fingrene for at tr er rett rundt hjørnet.

Skrevet

min syklus var 28 dager i over 1 år etter p.pille slutt. siste halve året har den blirr på 30 og opp til 33 dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...