Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 To dager siden termin nå, og sitter våken på åttende natten eller noe sånt med vondt i magen... men ikke helt rier heller.. Var på kontroll på torsdag og fikk da konstatert to cm åpning. Da trodde jeg ting var på gang, men neida:-/.. Blir helt gæren her!!
aragon Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Godt det er flere! Har stramninger i magen hver kveld og tenker at nå begynner det men nei da. Hatt det sånn i noen uker nå ja. Er tre dager over i dag.
Fgf februar 12 Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Har det på samme måten, trodde ting var i gang på torsdag/ fredag, men neida alt ga seg og jeg har det som før, vil så gjerne få overstått denne fødselen nå, seks dager over ul-termin i dag......
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 en uke siden termin. Har gått med rier i to døgn, så nå håper jeg han kommer! begynner å bli sliten nå..
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 I dag har jeg i tillegg hatt menssmerter siden i morges... håper at det er et godt tegn!! Har sendt storebror til besteforeldre for å få slappet av litt her hjemme... :-)... Men, er utålmodig og emosjonell.. Gråter av ingenting.. er sliten!! Hvordan går det med dere andre? HI
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 åh, jøje meg, nå blør jeg også!... oooh... det må jo bety noe? ;-) HI
Camillok Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 Legg dere og sov så mye dere kan - må jo ha litt krefter til innspurten også
Fgf februar 12 Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Hadde ganske mange sammentrekninger i natt og et par med stikkinger i korsryggen, men det ga seg i 7 tiden og har vært rolig siden, blir ikke i dag heller ser det ut som.......7 dager over termin nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå