Gå til innhold

Har truffet en fyr..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han virker grei og kjekk på alle måter :) men han har 3 barn fra før...og dette gjør meg litt skeptisk. Jeg har selv 1 barn fra før også.. Tenker at jeg vil finne meg mann uten barn, men det er ikke lett i dagens samfunn.. :) bør vel kanskje senke kravene mine litt..

Men noen her inne som er i samme situasjon, med dine og mine barn, og evt våre barn?? jeg har lyst på flere barn selv...og det er jo ikke sikkert han vil... Vi har akkurat blitt kjent, så jeg trenger ikke stresse så mye med det...

Men vil ikke involvere meg for mye i han dersom jeg føler dette blir feil for meg... Synes at så mange barn kompliserer det hele litt...og det er også barn med 2 forskjellige damer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du truffet x'en min kanskje?;) nei, med hånda på hjertet ville jeg ikke satset på dette forholdet, det er alt for komplisert med 3 barn og to x'er av han å forholde seg til. Dette blir ikke problemfritt, men nå avhenger det jo selvfølgelig av samarbeidet med mødrene til barna osv.

Uansett tror jeg kanskje han tenker at med tilsammen 4 barn holder? Det ville nok jeg tenkt i hans situasjon... Ønsker deg uansett lykke til uansett hva du velger:)

Skrevet

Venninna mi traff en med 3 barn, de flyttet sammen. Etter 2 år, flyttet hun fra han. Hverdagen ble ikke helt som hun hadde sett for seg, det ble mye organisering med tanke på ferieturer. Mye styr på julaften. 3 barn tok MYE plass. For å ikke snakke om de store middagene de måtte lage, smøre matpakker på morgenen osv.

 

LøP som f.... Vil jeg si, det er mye mer jeg kunne ha sagt, men 3 stebarn er litt mye for alle og en hver. + ditt barn, OG at du vil ha et barn til. Oi, oi, oi.

Skrevet

Vi har tre barn og jeg priser meg lykkelig for at det der med samme mann og at han fremdeles er her, for helt ærlig tror jeg tidvis det kun er foreldrene som holder ut ens egne barn :) Men nå er våre tette også da og alle i barnehagealder så de er nok mer enn andres barn :) Men jeg hadde løpt altså.... ;)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

4 barn til sammen er ganske mange, men om alle de voksne (da tenker jeg også på eksene deres) er ved sine fulle fem og at det er lite drama dere voksne imellom så skal ikke jeg være negativ til dette, selv om det ikke er noe jeg ville valgt for meg selv.

 

Det blir nok en kabal som skal gå opp når det er flere barn fra ulike forhold, men mye beror på at alle dere voksne har et greit samarbeid. Så uten å kjenne hans ekser og din eks så er det vanskelig å si, men antall barn i seg selv er ikke så ille ;)

Skrevet

Hmm..her var det mye negativt...hehe. Vel jeg har bare møtt han en gang, men vi har meldes en del etter det.. Han virker veldig interessert vert fall..

Det blir jo heller ikke så lett å treffes så ofte med tanke på barna også..

Ut i fra hva han har sagt til nå, har han et ok forhold til barnas mødre..men kan jo aldri vite... Ser for meg at dette kan bli vanskelig og komplisert..

 

Men ser jo også andre som har barn på begge sider, får felles barn og det går bra.. Uansett har jeg savn etter å få flere barn selv...skal ikke være lett dette med kjærligheten nei...sukk...

Skrevet

Hmm..her var det mye negativt...hehe. Vel jeg har bare møtt han en gang, men vi har meldes en del etter det.. Han virker veldig interessert vert fall..

Det blir jo heller ikke så lett å treffes så ofte med tanke på barna også..

Ut i fra hva han har sagt til nå, har han et ok forhold til barnas mødre..men kan jo aldri vite... Ser for meg at dette kan bli vanskelig og komplisert..

 

Men ser jo også andre som har barn på begge sider, får felles barn og det går bra.. Uansett har jeg savn etter å få flere barn selv...skal ikke være lett dette med kjærligheten nei...sukk...

 

Nei, ikke lett. Men tenk deg hvis du får et barn til, som du har lyst på. da er det 6 barn i huset på det meste!! Da hadde det klikket for meg, 8 stykker som det skal lages middager til, 8 stykker som dere skal pakke til på ferier. Gud bedre meg, LøP!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...