Gå til innhold

Privat UL, hvor mye koster dette i Oslo/omegn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser folk skriver de har betalt 1000 kr? Men de stedene jeg har sjekket opp koster det 1300 ++. Noen som vet om noen billigere i oslo-området?

 

Tenker på sånn tidlig UL.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betalte 600,- på Grønland Basar Legesenter.

http://www.gronlandbasarlegesenter.no/

Hyggelig kvinnelig lege, Dr. Ija Meløe, utvendig UL i uke 12, fikk se at det var liv der inne, og fikk med 2 bilder.

 

Veldig lettelse!

Eneste var at hun gjettet på kjønn uten at vi hadde spurt ("ser ut som det ligger en liten prinsesse der, ja"),

og vi vet nå med sikkerhet i uke 37 at det er en liten gutt der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke opp den grønland basar ;) Tusen takk. Er livredd for å gå på grønland da:P Men får tvinge med meg gubben så går det vel bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spørs hvor langt du er på vei enkelte steder. F.eks knøttetultralyd:

 

0 - 12 uker: 600 kr

13 uker +: 800 kr

Rutine UL: 800 kr

3D: 1250 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg tok tidlig ultralyd i uke 7, så betalte jeg 820 kr på Oslo City Legesenter. De har hele tiden tatt under 900 kr på ultralyd. Men på 3D, så betalte jeg 1200 ca. Men det som er bra med dem er at hvis fosteret er litt "kamerasyk" og ligger med ryggen til eller at du ikke får sett noe, så får du komme tilbake når som helst, så får du neste time gratis! Lett å komme seg dit med kollektiv eller bil! Er kjempefornøyd med de, og får med meg en haug med bilder. Fått 8-10 bilder ofte! Bare positive tanker og erfaring med de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spørs hvor langt du er på vei enkelte steder. F.eks knøttetultralyd:

 

0 - 12 uker: 600 kr

13 uker +: 800 kr

Rutine UL: 800 kr

3D: 1250 kr

Vet du hvilke steder dette er? Hi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

600,- hos lillestrøm gynekologene i helsebygget rett bak bussterminalen. Bare ikke gå til bakke Melby, han er kjempe upersonlig og sur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moss er ikke langt unna, da jeg ofte er i vestby.. Hehe.. Lillestrøm er vel kortere kjørevei hjemmenifra, men skal sjekke opp begge steder til uka ;)

 

Takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...