Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Jeg trodde det uansett var best innvendig, men der jeg har bestilt time mener de at de får like godt resultat utvendig i uke 11. Er det noen av dere som har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Jeg hadde utvendig ul i uke 8 for å sjekke hvor langt jeg var på vei, litt grumsete bilde men helt ok. Hadde innvendig ul i uke 13 for å sjekke hjertet til ungene, gynekologen mente han fikk et tydeligere og mer detaljert bilde innvendig selv om det går fint å ta utvendig også. Hvorfor skal du ha ul i uke 11 da, noe spesielt de skal se etter? Om de bare skal sjekke at det er liv holder det lenge med utvendig.
Gulosten™ Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Hvis ikke du har skikkelig diger f****egardin tar de nok utenpå hvis du er kommet til 11.-12. uke
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Hvis ikke du har skikkelig diger f****egardin tar de nok utenpå hvis du er kommet til 11.-12. uke Du mener biffgardin?? hehe
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Jeg tok utvendig i uke 10 og fikk kjempe klare bilder av lille klumpen med 4 små klumper som var armer og ben <3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Tok utvendig i uke 11 selv om jeg er overvektig. Fikk fine bilder og legen så alt han skulle.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Hvis ikke du har skikkelig diger f****egardin tar de nok utenpå hvis du er kommet til 11.-12. uke Jah.. Som om kjønnsleppene har noe å si. Haha.
Gulosten™ Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 F***tegardin er stor feit hengemage som henger over tuttelura, ikke store kjønnslepper. Når det er sagt jobber jeg med bl.a. tidlig ultralyd og det har vel knapt skjedd at de legene jeg jobber for har gjort transcervikal ultralyd.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #9 Skrevet 18. februar 2012 Det de skal sjekke er naturligvis nakkefold og at alt ser greit ut ellers, og de mente det var best i uke 11. Synes det er greit å sjekke at alt ser bra ut før vi kringkaster graviditeten. F****egardin, eller "fettforkle" som vi kaller det der jeg kommer fra er jeg ikke plaget med, men uansett tenker jeg at det må være enklere å se skikkelig hvis de kommer enda tettere på fosteret.. Nåja, de vet vet hva de holder på med HI
Gulosten™ Skrevet 20. februar 2012 #10 Skrevet 20. februar 2012 Nåja, de vet vet hva de holder på med HI Så absolutt
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #11 Skrevet 20. februar 2012 Jeg trodde det uansett var best innvendig, men der jeg har bestilt time mener de at de får like godt resultat utvendig i uke 11. Er det noen av dere som har erfaring? Jeg var i uke 11, de sa de kunne prøve først og se, og ta innvendig om det ikke gikk. Men det gikk helt fint. klart og tydelig bilde av en liten baby som gjorde pusteøvelser og svelgte fostervann. kunne tydelig se alle fingre og tær. nydelig syn:) Hadde med meg en venninne den gangen så jeg var glad jeg slapp å få den inn! hehe
Puppen og lillemor Skrevet 20. februar 2012 #12 Skrevet 20. februar 2012 Min lege mener han. Skal kunne se noe md utvendig ul i uke 8..? Jeg er skeptisk.. Noen som har prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå