Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Vi reiser på lang flytur rett over helgen og trenger innspill til nye apper så sønnen kan få en trivelig flytur... Hva er kult hos dere om dagen ? Gutten vår er 2 1/2 år..
Mor Løvehjerte Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Er andre dyr også, som gjentar det man sier. Veldig gøy
It's all about me Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 (endret) Talking Tom og alle de lignende appene er morsomme, men ikke på et fly. Mine liker: Ant Smasher Zebra Paint Kid Memory Bubble Wrap Game Endret 17. februar 2012 av Frokostquiz
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Takk, de er allerede veldig populære
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Talking Tom og alle de lignende appene er morsomme, men ikke på et fly. Mine liker: Ant Smasher Zebra Paint Kid Memory Bubble Wrap Game De skal sjekkes ut, takk
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Tozzle er en hit her i huset! Frøkna er veldig glad i puslespill:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå