Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 utrolig stilig stemme!!! flink var hun
☆☆☆ Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Ja, det var noe ganske annet enn man vanligvis ser i sånne konsepter, ja. Har ikke sett the voice før, og ble faktisk positivt overrasket. Til vanlig ser vi film og tv-serier på kveldene, men jeg er alene i dag og vi ser seriene sammen...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Ja, det var noe ganske annet enn man vanligvis ser i sånne konsepter, ja. Har ikke sett the voice før, og ble faktisk positivt overrasket. Til vanlig ser vi film og tv-serier på kveldene, men jeg er alene i dag og vi ser seriene sammen... var en fantastisk versjon og en kul stemme! skulle ønske hun kunne synge på nytt liker The Voice. feelgood program HI
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Hun var FANTASTISK!! Og høyt utdannet i tillegg, ikke dum den jenta:)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Hun var FANTASTISK!! Og høyt utdannet i tillegg, ikke dum den jenta:) hun kan nok komme langt på mange måter hun der HI
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Ja absolutt, blir nesten litt facinert jeg av slike mennesker som har så mange talenter på ulike måter! 20.31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå