30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 jeg har faen meg gauper i hagen!! Det bør også slå noen daffe tomatspirer i en balkongkasse på oslo øst..
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2012 å neei jeg gikk i smileyfella..
Gjest sug lut Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 jeg har faen meg gauper i hagen!! Det bør også slå noen daffe tomatspirer i en balkongkasse på oslo øst.. Jøssemann, det vakke dårlig pissa med en skakk en! Hvor finner man sånt?
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2012 vi snakker rett utenfor hovedstaden her.
Gjest sug lut Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Kult, gauper er snasne dyr. Har aldri hatt noe mer eksotisk enn elg og rådyr i hagen, trodde gaupa var altfor sky for sånne besøk. Heldig du er!
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2012 Kult, gauper er snasne dyr. Har aldri hatt noe mer eksotisk enn elg og rådyr i hagen, trodde gaupa var altfor sky for sånne besøk. Heldig du er! ja føler meg svært heldig som har smygjegere i hagen...ser frem til et nakkebitt på vei til søppelkassa i tusmørket.
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2012 Kult, gauper er snasne dyr. Har aldri hatt noe mer eksotisk enn elg og rådyr i hagen, trodde gaupa var altfor sky for sånne besøk. Heldig du er! ja føler meg svært heldig som har smygjegere i hagen...ser frem til et nakkebitt på vei til søppelkassa i tusmørket. ..å nei, leste meg opp litt her, nakkebitt er for de mindre byttedyrene, det kan nok ikke jeg kalles om dagen, går for et realt strupe da.
Gjest amandine Skrevet 17. februar 2012 #9 Skrevet 17. februar 2012 Har mye rart i hagen, men inegnting som kommer oppmot gaupe. Pinnsvin,kanskje? Tilgiskrivefeil,har helsikes synsforstyrrelser og serikke land.Forøvrig god grunn til å vente med å male lister til i morgen. Gjorde et forsøk, men når du maler midt mellom de to listene du ser i håp om at du treffer den egentlige listen, ja da blir ikke resultatet bra. Fredags-hat. Sorry du skal få ha gaupetråden i fred. Jeg måtte barespre litt galle og klarer sikkert ikke starte egen tråd engang.BLÆ
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2012 Har mye rart i hagen, men inegnting som kommer oppmot gaupe. Pinnsvin,kanskje? Tilgiskrivefeil,har helsikes synsforstyrrelser og serikke land.Forøvrig god grunn til å vente med å male lister til i morgen. Gjorde et forsøk, men når du maler midt mellom de to listene du ser i håp om at du treffer den egentlige listen, ja da blir ikke resultatet bra. Fredags-hat. Sorry du skal få ha gaupetråden i fred. Jeg måtte barespre litt galle og klarer sikkert ikke starte egen tråd engang.BLÆ Det er helt ok. er ikke sånn veldig opphengt i gaupe egentlig. Synes bare det har vÆrt litt lite nordisk villmarkstråder.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 Gauper er nytte dyr hvis nabolaget er nedrent av mer eller mindre ville katter.
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 17. februar 2012 Gauper er nytte dyr hvis nabolaget er nedrent av mer eller mindre ville katter. ok, jeg er ikke type bondejentekynist, og kjøtt er fremstilt av pulver, så den kattekiller tanken er litt vanskelig for meg å få noe glede ut av..
♥Nemi♥ Skrevet 17. februar 2012 #13 Skrevet 17. februar 2012 Gaupa er jo så steikanes vakker! :-) Heldig du er.
Gjest Siklerotte Skrevet 18. februar 2012 #14 Skrevet 18. februar 2012 Glad den ikke er i min hage, kanskje den er sulten! Har den vært der flere ganger? bor du inne i skogen, eller?
super_s Skrevet 6. mars 2012 #15 Skrevet 6. mars 2012 En ting er å ha gaupe i hagan, hva med gaupe på terrassen? Hadde vi for noen år siden. Og Bjørn i hagan. HAU for et dyreliv. (elg og rådyr er hverdgaskost)
Gjest Ziva Skrevet 6. mars 2012 #16 Skrevet 6. mars 2012 Nå blir det nok hverdagskost å ha ulv i Oslo og nå. Gauper er utrolig pene og skye dyr, får man se de på nært hold er man heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå