Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har en venninde som akkurat har begynt å blogge i tegneserieform. Utrolig morsom, verdt å ta en titt på. http://www.rampestreker.net/
karen83 Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 He he ja der var det mye bra Digga My Milkshake he he :)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Den var ok... Men jeg er en av dem som irriterer meg over fullt av skrivefeil på sånt. Da blir det på en måte ikke så morsomt likevel.. (Vet jeg høres kjip ut, men sånn er det.)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 STOR forskjell på skrivefeil, og skriving på dialekt. Jeg er også en som irriteres over skrivefeil, men her var det jo ganske så åpenlyst at det var for å få frem dialekten.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 STOR forskjell på skrivefeil, og skriving på dialekt. Jeg er også en som irriteres over skrivefeil, men her var det jo ganske så åpenlyst at det var for å få frem dialekten. Ipad holder (iPad-holder), høytaler (høyttaler), bleieskift varsel (bleieskiftvarsel) osv. Forstår dialekten, men MYE er skrivefeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå