Gå til innhold

Karma? haha

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 5 år siden knuste min daværende kjæreste hjertet mitt. Han var min store kjærlighet, den drittsekken. Han var utro med ei, la oss kalle elskerinnen "Marte". Jeg var knust i flere år. Min svenske venninne som jeg ble kjent med for ca 2 år siden har i 1 år holdt på med en mann som hun har fortalt har vært i ett forhold. Først for 2 dager siden fikk jeg rede på hvilken mann hun har hatt ett forhold til... å gjett hvem det var? Jo det var mannen til "Marte". Hehe. Selv om Marte er gravid å venter barn i juni kan jeg ikke annet enn å smile, dette ble på en måte min "hevn" (selv om jeg ikke hadde noe med saken å gjøre). På en måte litt synd at "marte" ikke vet om utroskapen da.

Min venninne viste ikke at det var Marte som sammen med min x kjæreste knuste mitt hjerte for flere år tilbake.. (eller nå vet hun jo det)

Karma biter tilbake innimellom:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha :D Vet at det er slemt av meg å le, men sorry ass, slike folk fortjener det !!

Skrevet

Hehe ja noenganger biter man seg selv i rumpa;)

Skrevet

Hvorfor er det morsomt? Det var din eks som var utro mot deg ikke "Marte".

Skrevet

Haha, så han lever "Herrens glade dager" enda å egentlig så er det Marte å det nyfødte barnet det går ut over. Hahaha, ja det var litt av en hevn!

Skrevet med den STØRSTE ironi, så det ikke blir misforståelser.

Skrevet

Når man innlater seg med en mann som er i et forhold, kan det neppe overraske at han ikke akkurat er fremmed for utroskap. Sånn er det bare.

Nå synes jeg ikke det er noen grunn til å godte seg over hennes ulykke, det kan faktisk hende at hun er naiv nok til å tro at utroskapen var en engangshendelse som ikke kom til å ramme henne, og hun kommer nok til å bli like knust som deg når sannheten kommer for en dag.

Det er ikke hun som er drittsekken i denne historien med mindre hun også var i et forhold da det skjedde, det er den som står for utroskapen som har hele ansvaret. Det ser jo ut som du skjønner dette når du ikke har problemer med å være venninne med hun som har innlatt seg med den opptatte mannen i ettertid. Hun og "Marte" er jo samme ulla, så og si. Aksepterer du den ene, må du vel kunne akseptere den andre. Ikke at du må bli bestevenn med henne altså, men..

Skrevet

"Marte" var i ett forhold med sin nåværende kjæreste kommende barnefar når hun var sammen med min x kjæreste. At min x var den store drittsekken her, absolutt! Ingen tvil om det. Men jeg syntes det vil bli fortjent om "marte" får kjenne på den smerten det innebærer når noen man er glad i svikter en..

Jeg ser helt klart ironien i dette :D

hi

Skrevet

"Marte" var i ett forhold med sin nåværende kjæreste kommende barnefar når hun var sammen med min x kjæreste. At min x var den store drittsekken her, absolutt! Ingen tvil om det. Men jeg syntes det vil bli fortjent om "marte" får kjenne på den smerten det innebærer når noen man er glad i svikter en..

Jeg ser helt klart ironien i dette biggrin.png

hi

Ja, om det er sånn å forstå er nok hun og exen din like "gode". Men trist er det uansett, særlig i forhold til barnet.

Skrevet

Ja absolutt. Stakkars barn som vokser opp med foreldre som er utro mot hverandre. Barnet er helt uskyldig oppi det hele.

Men må fortsatt si at jeg "gosser" meg på Martes vegne:D

hi

Skrevet

haha egentlig så syntes jeg "marte" hadde godt av dette:)

Skrevet

Det er ikke morsomt, det er trist.

Skrevet

Hehehe minner meg om når jeg og en nyere venninne fant ut at for mange år siden, (da kjente vi ikke hverandre) hadde hun vært sammen med en gift mann, som igjen var sammen med ei jeg kjenner som var i et forhold, men den hun var i et forhold med igjen hadde sex med meg fordi han løy om at det var slutt når det ikke var det. Men rart at alle faktisk var i forhold bortsett fra den det begynte med (venninnen min) og meg som det sluttet med..

Dette var jo lenge før vi ble kjent med hverandre, men morsomt å vite at vi var en kjede liksom... off høres fælt ut nå men det er maaaaaaange år siden altså

Skrevet

Trist, men skjønner godt at du hoverer litt;-)

Skrevet

hehe dette var faktisk litt komisk. Synd hun "marte" ikke vet om det ja. Jeg har blitt utsatt for det samme, for maange år siden. Jeg er nok ganske hevngjerrig av meg. Fikk hevnet meg mot min ekskjæreste, men skulle gjerne hatt ei venninne som din- som kunne gått på typen til hun xn min holdt på med:D

Skrevet

Herreud, for et emosjonelt modenhetsnivå på dere som godter dere her inne, er dere seksten hele gjengen?!

Hvis det finnes noe slik som karma, så er det vel nettopp slike skadfro kjerringer som dere den kommer til å bite i rompa.

Dere vil nok lære noe om hvordan det kjennes når andre er glade fordi du har det vondt.

Skrevet

hehe vel, er vell hun "marte" som har bitet seg selv i rumpa da.

Haha sier jeg bare. Man får som fortjent. Enig med HI her altså. Meget vellfortjent.

vurdert å si i fra til "marte" da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...