Gå til innhold

Kan man bytte saksbehandler hos nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Tror det er lurt før jeg henretter den jeg allerede har!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan du. Ikke henrette, men bytte altså

Skrevet

Fantastisk! Da slipper jeg å få et drap på rullebladet :)

Skrevet

Vil tro saksbehandleren også synes det er lurt å bytte når forholdet mellom dere har gått sånn i stå at det er like før vedkommende må bak et skuddsikkert glass for å møte deg.

Når en relasjon ikke lenger er konstruktiv vil en profesjonell saksbehandler være enig i at det er bedre å overlate deg og saken din til noen andre, med mindre du er en slik som "bruker opp" alle saksbehandlerene deres. Men innlegget ditt tyder ikke på noe slikt...

Skrevet

Saksbehandleren er en hoven og arrogant østeuropeer som sitter og fnyser av yrkesskaden min som faktisk er så ille at jeg ble sykmeldt umiddelbart når jeg kom inn på legekontoret med sekundærinfeksjon. Legen måtte ringe sykehuset og få meg inn på hastetime hos vakthavende da tilfellet var så ille at jeg ikke kunne vente på vanlig henvisning.

Arbeidet kunne ikke tilrettelegges på arbeidsplassen så måtte si opp. Ble lovet lønn fra nav, omskolering og refundert legeregninger og medisiner. Dessuten hadde jeg fått utbetalt feil lønn i 3 mnd (for lite), så skulle ha refundert det resterende beløpet samt fått oppjustert lønna mi som skal være utregnet gjennomsnitt fra 10 siste lønnsslippene (dette var det en stedsfortreder for saksbehandler som gjorde meg klar over). Jeg og sjefen har prøvd å ringe i 2 uker uten hell, fikk så svar og et møte. Der satt h*n formelig og fnyste med hånlige og høylytte stønn over den leie situasjonen min, hvor jeg er invalidisert og trenger hjelpt til filleting som hårvask og påkledning av klær. Jeg har nå sendt mail og etterspurt alt når kontoen er tom og enda ikke har fått lønn på to måneder. På mandag som kommer er det 3 uker siden mailen ble sendt.

Her blir jeg rett og slett nedverdiget og fratatt alle mine rettigheter av en maktsyk imbesil på nav, og er psykisk nedbrutt fordi jeg sitter og sturer hjemme og har mistet jobben min ufrivillig, og har ikke et rødt øre på konto. Jeg fikk oppnevnt vedkommende når jeg ble sykmeldt, og finner meg ikke i å ha h*n som saksbehandler en uke mer for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...