Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Er litt mangelfull, er den ikke? For eksempel kan jeg ikke være anonym når jeg bruker den, og det er litt teit.
2 hjertegull :) Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Du får la være å skrive der du føler at du må være anonym da
☆☆☆ Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Akkurat det opplever jeg ikke problematisk, om jeg skulle ha behov for anonymitet (som man kan ha i noen situasjoner) kan jeg vente til jeg har PC tilgjengelig. Hvorfor har du behov for å være anonym på denne tråden, forresten? Forøvrig ef det ikke vanskelig å bytte til vanlig versjon på mobilen, den fungerer akkurat som på PC. Det er et større problem at mange her inne ikke har skjønt konseptet overskrift, og skriver hele innlegget i overskriftboksen. Man får bare opp en linje og blir holdt utenfor hva innegget gjelder. Irriterende!
Ugress Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Hvordan tlf har du? Jeg har iPhone og får opp hele overskriften. Klart en mobilversjon vil være litt mangelfull, men det er jo litt av poenget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå