Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Er det noen med flere barn her som kunn har hatt svangerskapsforgiftning i et av svangerskapene. Jeg hadde det i mitt første og er litt redd for å få det nå også....
Jealotta:) Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Jeg hadde det i første, i andre gikk det helt fint:) Så regner med jeg slipper denne gangen også:-) Så det ER håp
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Lurer jeg også. Hadde det med nr 1. Begynner å bli litt bekymret nå når jeg har fått vann i hender, føtter og antydninger i ansiktet i uke 33...blæ!
~Mita~ Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Hei. Hadde svangerskapsforgiftning med nr 1, hypertensjon (høyt blodtrykk) med nr 2, nå er jeg gravid med nr 3 og har ikke den minste antydning til noe er 33+4 i dag. Er så vidt jeg vet ikke noe stor sjangs for å få SF flere ganger. Husker jeg leste mye om det da jeg gikk med nr 2, men så vidt jeg husker er det under 5 % av de som allerede har hatt det en gang som får det igjen.. Med dette er noen år siden da... Google det du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå