togutter Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Noen som kan hjelpe meg med å finne ei reisetrille?Det må være full liggestilling, og litt romslig, god å trille, god kallesje. Også må den være så liten at vi kan levere den når vi går ombord på flyet, slik at vi har den på flyplassen. Noen med gode forslag?
ToPrinsesser<3 Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 (endret) Jeg kan anbefale Chicco Liteway på det varmeste. Vi hadde den med til Tenerife i januar med 4 mnd gammel baby. Rygg legges helt ned, lett å trille og lett å frakte med. Vi kjøpte den på http://www.kopbarnvagn.se/, til ca 1000,- NOK. Fikk den i posten på noen dager. Kjøpte også med oppbevaringsbag til 200,-. Regntrekk følger med vognen. Endret 17. februar 2012 av ToPrinsesser<3
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Vår chicco liteway har vært med på ferie her i landet + vært på en skikkelig langtur med mellomlanding. Nå ligger den i bilen så jeg har trille lett tilgjengelig når jeg skal i butikken eller på kjøpesenter (når jeg må sistnevnte..) Har ingen vogn å sammenligne med, men vi er i hvert fall veldig fornøyd med den. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå