Gå til innhold

Bruke ferien til å skrive på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så fascinert, nå har jeg ei venninne som har dratt på jentetur (langhelg) til London. De dro idag morges og foreløpig har de tre tilsammen postet 7 nye statuser på facebook. Noe sånt som "sitter på fantastisk hotellrom med x & x og skal snart ut og shoppe i Londons gater" Og tre bilder har kommet. Siden de dro idag morges har de vel rukket og være i London i tre timer og da lurer jeg på, hvor bra har man det egentlig på ferie når mesteparten av tiden blir brukt til oppdatere facebook om hvor bra man har det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man har smarttelefon så tar det 2sek. å oppdatere Twitter og Facebook så jeg tror ikke du skal bekymre det over at de ikke har det bra på ferie og at de bruker all sin tid på Facebook

Skrevet

lenge leve å ha et liv utenfor facebook

Skrevet

På en måte er det tragisk at det første de tenker på er facebook. Men som en annen sier, med smart telefon tar det bare noen sekunder å oppdatere satusen sin..

Bare håper at de er klar over at det kan bli en dyr telefonregning om de skal sitte på face hele tiden mens de er der... :P

Skrevet

Overdrev litt med å bruke hele ferien på å oppdatere, vet det går fort, men bare at det å oppdatere facebook er i tankene når man er på jentetur er for meg litt odd. Men meg om det ;-)

HI

Skrevet

Synes det på en måte det er litt uhøflig overfor hverandre og skal drive med tlf. hele tiden, men det har vist blit pop i det siste.

Skrevet

UTING!

Hvorfor er det en uting at folk deler litt av ferien sin med andre? Personlig liker jeg at folk oppdaterer og poster bilder når de er på ferie. Kanskje fordi jeg evner å glede meg over at andre har det bra og koser seg :D

Skrevet

Velkommen til 2012!

Det tar ca 2 sekund å laste opp et bilde, og hva er galt med å dele opplevelsene sine med andre? Det er det samme som å vise frem bilder og fotoalbum, men dette er den moderne måten å gjøre det på! Blir sprø når ikke folk klarer å tilpasse seg nye ting! Bare klager og klager og klager. Du er vel en av de som hyler og skriker bare dib endrer farge også...

Skrevet

UTING!

Hvorfor er det en uting at folk deler litt av ferien sin med andre? Personlig liker jeg at folk oppdaterer og poster bilder når de er på ferie. Kanskje fordi jeg evner å glede meg over at andre har det bra og koser seg :D

Jeg deler også bilder fra ferien min, men det gjør jeg når jeg kommer hjem :)

Og ja jeg syns det er blitt en uting. Selvom jeg ser flere påstår at det bare tar to sek, så opplever jeg selv både privat og i jobbsammenheng at folk sitter med nesa i mobilen støtt og stadig.. Og det blir jammen mye mer enn noen sekunder i løpet av en helg ja :) det er min mening.

Skrevet

Fikk du ikke være med du da hi? ;)

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Når jeg er på ferie legger jeg igjen internett hjemme og nyter avbrekket fra hverdagen jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...