januarbaby012 Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Mini var ikke en rolig baby siden fødsel, han var våken om natta flere ganger og vi måtte forlate soveromet rundt halv fire om natta slik at far kunne sove. for det var hans tur å passe på mini fra tidlig morran til rundt kl 9 eller 10. Så lille prins sovet godt på dagtid, men likevel var han våken 1 til 2 time på dag slik at vi kunne kose oss sammen. Men nå altså det er blitt 4 dager at han lille prins sover såååååååååååå mye både om natt og dag, har er våken en kort halv time oxo sover han igjen. jeg er så bekymret, vet ikke hvorfor... Han spiser bra og har våte bleier, men har er kjempe trøtt hele tiden og sover mye som sagt. jeg er redd og bekymret om det er noe galt med barnet, synes ikke han skal sove mye eller er jeg kansje så heldig mor som har en rolig baby ?? vet ikke hva var mitt sps ang dette , men hva ville du gjort hvis din mini plutselig ble så rolig og sovet døgn rundt?
høstbaby2011 Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Jeg tror ikke du skal bekymre deg så alt for mye. Jenta mi kunne sove hele dagen når hun var nyfødt +. Kunne være våken to timer pr dag tilsammen. Nå er hun snart 5 mnd og feiler henne ingenting. Sover et par tre ganger pr dag, alt fra en halv time til tre timer om gangen. Mange babyer sover veldig mye fordi de ha behov for det. Synes ofte at venninner og familie sier at de aldri får sett babyen sin fordi han sover så mye. Likevel synes jeg du skal ringe helsestasjonen bare for å vær på den sikre siden Er helt sikker på at det ikke er noe galt. Men er ikke godt for mor å gå rundt å bekymre seg, så ta en telefon Lykke til!
Nummer2.2014 Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Jenta mi sov også heeele tiden før,og som deg ble jeg også bekymret. Men nå sover hun ganske normalt vil jeg tro. Legger seg tidlig da... Hun hadde nakkeproblemer så kan jo være derfor hun sov så mye. Virker det som at gutten din kan ha noe sånt da? Hør med hs,men jeg tror det er veldig normalt at noen sover så mye
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Det med søvn varierer hele tiden... i perioder sover babyene mye, andre sover de mindre... vokser de litt ekstra så sover de også litt ekstra. Ville ikke bekymret meg jeg.. Mine tre har sovet forskjellig hele tiden, og det har ikke vært noe galt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå