Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Vil ikke ha innvendig UL, men får ikke ro på meg før jeg vet at alt er bra inni der. Hvilken uke er "overgangen" mellom innvendig og utvendig UL? Noen som veit?
elmaaani Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 På meg tok de innvendig i uke 8 og utvendig i uke 12. Litt avhengig av den som tar ul og hvor lett det er å se.
elise2012 Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 jeg fikk utvendig ul alt i uke 8. legen sa det gikk greit i og med at jeg er slank å hun kunne se det hun trenkte fint fra utsiden av magen min.
**venter** Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Jeg hadde utvendig i uke 7. Dog privat, og med litt bedre apparat enn det de har på f.eks poliklinikken hvor mange har tidlig ul.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Det kommer sikkert litt an på hva slags apparat de har, hvor nye og "fancy" de er, eller..? Ultralydklinikken i Bergen tar utvendig fra uke 12, vet om noen som tar fra uke 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå