Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Jeg er håååpløs, følger med på: Frustrerte Greys One tree hill Revenge Hotel cæsar Mitt hemmelige tennåringsliv Two and a half men How I met your mother The big C Private Pratice Ringer
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 MÅ man følge med på serier? Er det en nødvendighet for et "lykkelig liv"?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 home & away cæsar frustrerte greys private practice csi (onsdager) criminal minds revenge Trodde jeg var ille, men da slår du meg med et par serier.. ;-) Ser nesten aldri på akkurat når det går, men tar det opp. Avhengig.. Noen av seriene kan jeg klare meg uten en episode eller tre (cæsar f.eks), mens noen Må jeg bare ha med meg. (greys f.eks)
Azkeplott med 6 små Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Alkatraz The big bang theory Berserk Once upon a time Supernatural Criminal minds
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 csi csi:ny royal pains the vampire diaries greys anatomy supernatural true blood game of thrones 30 rock dexter Om jeg kommer over det på tv'en ser jeg også på bones, private practice, criminal minds og csi: miami, men disse Må jeg ikke se .Jeg har vurdert å se på once upon a time, og jeg begynte på terra nova, mendet fenget ikke helt. Og så har jeg akkurat fullført entourage og chuck.. dettte ser ikke bra ut . Jeg er rett og slett en serioman!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Greys Frustrerte fruer Criminal minds (anbefales!)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 følger ikke med på noen, men når jeg setter meg ned for å se tv som blir det somregel: Bones Revenge csi one tree hill Frustrerte fruer privat praksis Ncsi Spesialstyrken Chuck Criminal minds
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #8 Skrevet 17. februar 2012 Broen Lillyhammer Frustrerte Fruer
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #9 Skrevet 17. februar 2012 csi csi:ny royal pains the vampire diaries greys anatomy supernatural true blood game of thrones 30 rock dexter Om jeg kommer over det på tv'en ser jeg også på bones, private practice, criminal minds og csi: miami, men disse Må jeg ikke se .Jeg har vurdert å se på once upon a time, og jeg begynte på terra nova, mendet fenget ikke helt. Og så har jeg akkurat fullført entourage og chuck.. dettte ser ikke bra ut . Jeg er rett og slett en serioman! HI er, jeg er også en serioman. Hehe. Glemte av Once upon a time, den ser jeg. Tar opp de jeg ikke rekker å se
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #10 Skrevet 17. februar 2012 MÅ man følge med pÅ serier? Er det en nødvendighet for et "lykkelig liv"? Men herregud, hva er problemet ditt? Det var da ikke spørsmÅlet. Hvis noen spør om hvordan lage fiskegrateng, skal du da svare: MÅ man lage fiskegrateng?? saklig...
NormaJean Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 Å jeg kan anbefale New Girl med Zooey Dechanel. Herregud den er bra Ellers ser vi pÅ feks 30 rock, Modern Familiy, Community, HIMYM osv
Lillesnuppis Skrevet 17. februar 2012 #12 Skrevet 17. februar 2012 Følger med på Big Bang Theory Las Vegas Lilyhammer Greys Monk Tori and Dean in Hollywood Unge Mødre
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 17. februar 2012 #13 Skrevet 17. februar 2012 Klarer ikke å følge med på så mye, men prøver og få med meg Dexter (de kjøper jeg på dvd for å få med meg), True Blood (samme der), Greys og Frustrerte fruer. Følgte også med på Six Feet Under da den gikk.
Fire småtroll Skrevet 17. februar 2012 #14 Skrevet 17. februar 2012 Følger ikke med på noen, men ser som regel Criminal Minds.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. februar 2012 #15 Skrevet 17. februar 2012 Følger ikke med på noe på tv, men vi laster ned serier og ser på. De vi følger med på der, altså venter på nye sesonger av, eller ser på akkurat nå er: Game of Thrones Supernatural Dexter True Blood Big Bang Theory Sherlock Holmes Har sett mange, mange serier, men det disse vi følger akkurat nå.
what a drittkjerring Skrevet 17. februar 2012 #16 Skrevet 17. februar 2012 Big Bang Theory Cold Case Mad Men Og av og til Criminal Minds.
Ugress Skrevet 17. februar 2012 #17 Skrevet 17. februar 2012 Må se Criminal minds. Shemar Moore.... Mmmmmmm Ser disse når det passer sånn: Big bang Two and a half men Csi (Miami & Ny) Lillyhammer
To tette og ei badehette Skrevet 17. februar 2012 #18 Skrevet 17. februar 2012 Lillyhammer Game of Thrones Grays Gossip Girl Sherlok Holms True Blood Boardwalk Empire Helt utrolig jeg rekker noe annet.....
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 17. februar 2012 #19 Skrevet 17. februar 2012 The Big Bang Theory Once Upon a Time The Walking Dead Supernatural Grey's Anatomy The River Leter etter nye serier å se, så fint å få deres lister også Kjeder meg ofte på kveldene, kan man jo si.
Gjest Heartbroken Skrevet 17. februar 2012 #20 Skrevet 17. februar 2012 MÅ man følge med på serier? Er det en nødvendighet for et "lykkelig liv"? Selvsagt MÅ man det! Ellers er ikke livet verd å leve skjønner du vel.
Hønemor30 Skrevet 17. februar 2012 #21 Skrevet 17. februar 2012 Lilyhammer Broen Noen ganger Hotel Cæsar men ser som regel middagsprogrammet på tvn i stedet nå for tiden Hver gang vi møtes Sherlock Holmes Og sikkert noen flere,ser gjerne serier som ikke varer så lenge. Frustrerte,grays osv som varer over flere år klarer jeg ikke henge med på
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. februar 2012 #22 Skrevet 17. februar 2012 Ser nesten ikke tv, egentlig, men prøver å se litt. Lillyhammer er bra, House er severdig og jeg veeeeenter på neste sesong av Downton Abbey. Jo, og så skal vi se Mesternes Mester som starter opp igjen nå. Men lurer på en ting: Hvordan i all verden rekker dere å se på alle seriene? Og er ikke mange av seriene lovlig "innholdsløse" og virkelighetsfjerne?
bobbelfru Skrevet 17. februar 2012 #23 Skrevet 17. februar 2012 Frustrerte Greys Hotel cæsar Private Pratice CSI Crimminal minds
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #24 Skrevet 17. februar 2012 The River Once upon a time Alcatraz De er de jeg MÅ fÅ med meg alle episodene av! Ellers prøver jeg Å se hotel cesar men det er midt i leggetid, sÅ tar ofte opp og ser senere. og nei, man MÅ ikke følge med pÅ serier! Man MÅ heller ikke sitte pÅ dib, men du gjør det likevel (til hun lenger oppe)
ullpledd Skrevet 17. februar 2012 #25 Skrevet 17. februar 2012 Greys, Frustrerte Fruer, Broen, Berserk, Cæsar...og ungkaren/ungkarskvinnen...Lenge leve PVR boks:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå