Gå til innhold

Onani - Hvor mye er for mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? Er to ganger i uken ok, eller er det litt mye? Hva med tre ganger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI bryr seg antakelig. Sikkert derfor hun spør.

Varierer vel fra person til person, personlig synes jeg det virker litt mye.

Skrevet

Når den faller av.

Armen eller dotten?

Skrevet

Alt er normalt, fra daglig til en gang i året. Regner med at det går i perioder for de fleste....

Skrevet

Alt er normalt, fra daglig til en gang i året

Du vet med andre ord ikke hva "normalt" betyr.

Gjest sug lut
Skrevet

Når den faller av.

Armen eller dotten?

Ja.
Skrevet

Mye? Jeg syns det virker lite jeg! Men jeg gjør det hver dag da, og det har jeg "alltid" gjort, siden jeg begynte å onanere hvertfall ;) Har se ganske ofte også.

Skrevet

Jeg onanerer nesten hver dag, men det fungerer liksom for å stresse meg ned litt. for egentlig syns jeg onani er kjeeedelig..

Skrevet

Oj.. Det slutta jeg med for mange år siden jeg.. Aner ikke hvorfor. Trenger liksom ikke. Og vi har oss fra 2-6 ganger i måneden.

=)

Skrevet

Når keg først er i onanimodus onanerer jeg 5-6 ganger daglig. Men så kan det gå flere dager uten. Jeg vil si det er for mye om det hindrer deg i å gjøre andre ting. Alt er normalt når det kommer til onani.

Skrevet

Alt er normalt. Hva som er vanlig skal du ikke bry deg om. :)

Skrevet

Alt er normalt? Hva slags tøv er det? Alt kan ikke være normalt. Det er f.eks. ikke normalt å onanere flere ganger daglig. Det er heller ikke normalt å onanere bare én gang i året.

Det betyr ikke at det er galt, men det er uvanlig og spesielt. At noe er normalt betyr nettopp at det er vanlig, typisk eller gjennomsnittlig.

Skrevet

Alt er normalt? Hva slags tøv er det? Alt kan ikke være normalt. Det er f.eks. ikke normalt å onanere flere ganger daglig. Det er heller ikke normalt å onanere bare én gang i året.

Det betyr ikke at det er galt, men det er uvanlig og spesielt. At noe er normalt betyr nettopp at det er vanlig, typisk eller gjennomsnittlig.

Det er nettopp det du tar feil. :)

Skrevet

Hmm, kan ikke snakke for andre enn meg selv, og her er det i gjennomsnitt ca 3 ganger per uke. Har sex ca 1,3 ganger per uke:-p

Skrevet

Det er nettopp det du tar feil. :)

Eh, nei.

Normal

regelrett, gjengs, vanlig, gjennomsnittlig følge n- framgangsmåte / n- nedbørmengde / adv: etter fem minutter pustet hun n-t igjen

http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=Normal&bokmaal=+&ordbok=bokmaal

Skrevet

Når det begynner å bli forstyrrende i hverdagen og kanskje overtar for andre aktiviteter du skulle ha gjort, så kan det tenkes at det er litt for ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...