Pjuskesnusken Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Noen som har følt seg tomme for energi ? Jeg trente regelmessig i fjor vinter og i høst frem til Desember. Nå etter nyttår har kroppen omtrent protestert p treningen, orker neste ikke løfte armer eller ben, dratt hjem midt i timen.. Synes alt er ett tungt og ett ork, og gjør bare det mest nødvendige hjemme. Føler meg mye trøtt og uopplagt og sitter og lurer på hva jeg kan gjøre for å få mer energi. Jeg har ikke tatt noe særlig vitaminer, men det har jeg aldri vært så flink til. Spiser normal sunn mat, lite junk. Lurer på om det bare er vinterdepresjon eller om jeg mangler noe. Vil jo trene, for nå sitter jeg stort sett på rumpa hver dag, men orker ikke, jeg har aldri hatt mye energi, men nå er det ekstremt. Noen råd og tips for å få litt energi i kroppen? Har vært hos legen å tatt noen blodrpøver, men noe tidlig for å få svar tror jeg Misunner alle som har masse energi..... Er det sånn at enten har man mye av det, eller så har man det ikke....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Sjekket jerninnhold og b12 hos lege? Man må bruke energi for å få energi, noe det høres ut som du gjør. Så da ville jeg sjekket litt hos legen, kan hende du har jernmangel eller noe..
Pjuskesnusken Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2012 Sjekket jerninnhold og b12 hos lege? Man må bruke energi for å få energi, noe det høres ut som du gjør. Så da ville jeg sjekket litt hos legen, kan hende du har jernmangel eller noe.. Ja jeg var hos legen forrige uke, så får se om det dukker opp noe på prøvene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå