Gå til innhold

Er det kjipt å invitere til karneval-bursdag?(barn).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn med tanke på at man må skaffe kostyme?

Eller er det ok og litt gøy? Man har kanskje stort sett noe liggende hjemme som man kan kle seg ut i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn med tanke på at man må skaffe kostyme?

Eller er det ok og litt gøy? Man har kanskje stort sett noe liggende hjemme som man kan kle seg ut i?

Det har vært en trend i klassen til dattera mi, eller iallefall temabursdager.

Vi har konsekvent ikke kjøpt noen kostymer - her er det oppfinnsomheten som gjelder!!

Du kommer langt med eget klesskap (og barnets), div skjerf etc, sminke og fantasi!!

Forslag; Dyrebursdag, halloweenbursdag, piratbursdag,blå-bursdag, babymonsterbursdag, vinterbursdag, nissebursdag, alvebursdag, godnatt-bursdag, klovnebursdag.

Skrevet

Du kan jo invitere til vanlig bursdag, også kan du skrive i innbydelsen at de som vil kan kle seg ut. :)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg ELSKET det som liten, og gleder meg til fremtidige karneval/utkledningsbursdager! =)

Skrevet

Sønnen min har mast om å få ha det på sin neste bursdag, men jeg har sakt nei hver gang.

Det skal holde å bruke penger på en lite gave om de ikke skal skaffe kostyme også.

For ikke alle har noe som passer eller er så handy at de kan ta noe de har og klippe og sy litt.

Skrevet

Jenta mi har ønsket det siden sommer, og planlagt. Har bursdag i mars, da. so vil ikke si nei når det er noe hun ønksker så sterkt.

Vet også at de 10 jentene som kommer har noe å ha på seg. om Ikke har vi ca 4 kjoler og masse stæsj som de kan låne, jeg har ansiktsmaling for de som vil.

Skriver på inbydelsen at det er valgfritt. De fleste kommer også i en vanlig kjole med tiara på hode.

ingen hokus pokus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...