Gå til innhold

Statsministeren vår!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han kjekk? :) Jeg synes han er litt småkjekk:) flere som synes det? er det noen politikere dere synes er kjekke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes at Jens Stoltenberg og Jonas Gahr Støre var kjekke for ca 10 år siden. De bør vel etter hvert ha et slags foryngelsesmiddel. Men det er helt normalt å bli eldre, alle blir eldre.

Inga Marte i Sv er pen, men det hun sier er ikke spesielt lurt alltid.

Skrevet

Ja, Jens er veldig veldig kjekk.

Han er ikke helt i klasse med Jonas Gahl Støre, men absolutt kjekk ja!

Veltalende, smarte menn er sexy!

Skrevet

Det må jo bare være Lysbakken. En dominant kvinnehater med babyface, i lakk og lær, kvinneundertøy og høyhæla sko. Med pisk. Som roper who's your daddy. Og forlanger å bli kalt mommy halve tiden. Likestilling vet du.

Skrevet

Synes han og han Torbjørn Jagland var kjekke for 10 år siden! Ikke nå.

Skrevet

Det må jo bare være Lysbakken. En dominant kvinnehater med babyface, i lakk og lær, kvinneundertøy og høyhæla sko. Med pisk. Som roper who's your daddy. Og forlanger å bli kalt mommy halve tiden. Likestilling vet du.

haha, Lysbakken er jo heeeelt bak mål!!!

men, er ikke sånn Brad Pitt kjekk jeg mener (såklart). Men jeg synes liksom det er noe med han...

:) HI

Skrevet

Audun Lysbakken er en skikkelig fjott. Æsj. Jensemann liker jeg godt, og Jonas, småkjekke begge to. Makt er jo og blir sexy sammen med bra utståling og karisma :)

Skrevet

uff nei, og han har vel aldri vært så kjekk.

synes han ser snobbete ut og temmlig blærete....

men sikkert noe jeg synes siden jeg ikke liker politikken til ap.

Skrevet

Audun Lysbakken er en skikkelig fjott. Æsj. Jensemann liker jeg godt, og Jonas, småkjekke begge to. Makt er jo og blir sexy sammen med bra utståling og karisma smile.png

enig! og det er sikkert det med makt som gjør det ja.. rart det der egentlig! det er sikkert mange som synes obama er kjekk og..(jeg gjør ikke det da)

Skrevet

DRITTSEKK TENKER KUN SPARING. MEN 0,0000 SPARING PÅ HANS BEKOSTNINGER.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Fysj finnes ikke sexy, enig smarte menn er sexy! Ergo ikke Jensemann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...