Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Da mener jeg ikke sånn normalt oppgitt eller lei av å plukke opp etter andre... men meg selv! Har alltid vært en rotete person, rydder sjelden opp etter meg med en gang jeg har brukt ting.. Om det er tallerken, sminke, klær eller papirer. Har i tillegg alltid vært et realt surrehue(ikke så rart kanskje), som glemmer både viktige og uviktige ting. Det skal sies at jeg ikke tåler skitt/møkk da... Er veldig "skippertak" typen. Er veldig fjern i hverdagen, dagdrømmer myyye og er liksom ikke tilstede. All rydding er et ork da jeg føler at jeg kun rydder for at samboer ikke skal gå bananas og fordi det forventes(han rydder mye, er pedantisk)... Selv bryr jeg meg ikke om rot!? Har alltid hatt et slags "system" i alt rotet, he he. Har et barn som jeg ikke vil skal bli like rotete som meg, å prøver for harde livet å skjerpe meg... men dårlige vaner er vonde å vende... Hvordan vil det se ut her hvis jeg får et barn til!! Faktisk dette som stopper meg i å få flere barn, for da blir det vel bare kaos. Vennene mine eeelsker å stulle hjemme å ha det ryddig rundt seg... Er det bare jeg som ikke bryr meg så mye om rot??
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Jeg var som deg, men har forandret meg.. Det er mer ryddig hos oss nå, når vi har 3 barn enn da vi bare var oss to. Jeg fant en nettside som heter flylady.net som er en måte å få orden på huset.. Jeg har ikke lyst til å overføre mine rotekoppgener til småttisene, så da måtte jeg gjøre noe med dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå