Gå til innhold

En jente på 2 år døde i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor på et lite sted typiske "alle kjenner alle" og i dag døde en jente på 2 år.. Jeg kjente dem ikke, men vet hvem de er.. Og jeg får så vondt av dem! Blir kvalm og uvel, og kan ikke forestille meg hvordan de har det nå.

Vet ikke hvor jeg vil med dette, men må bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så forferdelig trist :( var det en ulykke eller var hun syk? Like ille uansett selvfølgelig!

Skrevet

Alltid veldig trist når små barn dør, helt tragisk.

Skrevet

Måtte bare dele dritten med oss andre så flere kan bli kvalme? Sorry, men forstår hvordan det føles, og har ikke lyst å ta del i det.

Skrevet

Dritten? Hvordan kan du kalle det dritt?

Hun hadde lungebetennelse, men vet ikke noe mer enn at det for sent å gjøre noe når de kom på sykehuset..

Skrevet

Stakkars liten. Grusomt når sånt skjer.

Skrevet

Herregud, hva ER problemet ditt #4? Gjøre flere kvalme..??!

Du synes ikke man skylder den det vonde har skjedd med såpass med respekt og medmenneskelighet, at man klarer å legge sitt EGET ubehag til side og snakke om det- selv om det gjør vondt? Snakk om å være feig og klandre andre for at en selv er dårlig på å takle tunge følelser.

Skrevet

Når man bor i et lite samfunn der alle kjenner alle, og alle kjenner til det som har skjedd, så er det heller ikke bare bare å snakke seg i mellom om hendelsen. Om HI ikke kjenner foreldrene godt, vil det fort bli slarvet om det om hun nevner for noen at dette er noe hun går og tenker på. Om hun sier hun blir uvel av dette, heter det seg fort at hun lager det om til noe som handler om henne selv. Jeg forstår godt at det er behov for å få det ut. Si det til noen. Da er et anonymt forum rette plassen.

Skrevet

Jeg veit kor vondt det er. Kan ikkje beskrivest men du kor vondt det er.

Mistet sjølv ein på 3 år. Det er 10 år siden men det sitter der enda i mitt hjerte og gråter barre jeg ser eller hører noen som mister sitt lille kjære barn.

Det er så vondt stakkars foreldre til detta barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...