Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Markedsførte ekte pels som fuskepels - nyheter - Dagbladet.no
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Kjøper ikke fuskepels heller. Utover det så skjønner jeg ikke helt hva som er så morsomt med pels og dyreplageri. Trist at mødre ler av dyreplageri
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Pels er ikke nødvendigvis dyreplageri.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Fantastisk at du synes det er hysterisk morsomt da. VI som ikke liker pelsbruk ler ikke like godt. Kos deg med den gode samvittigheten neste gang du drar på deg et lik da..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Pels er ikke nødvendigvis dyreplageri. Når pelsen kommer fra Kina så kan jeg med 99,9% sikkerhet si at dyrene ikke har hatt det godt og at pelsen som sitter på jakkene som et resultat av dyreplageri.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Det morsomme er at av 3000 fuskepelskjøpere, var det bare 2 som ville bytte jakka da de fikk vite pelsen likevel var ekte. Her inne er så og si alle pelshysterikere, og dette beviser nok en gang at dere ikke representerer flertallet utenfor skjermen. Linket selvfølgelig for å provosere dere, og det klarte jeg. Nå skal jeg trille tur med bjørneskinnstøvlettene mine på.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Det morsomme er at av 3000 fuskepelskjøpere, var det bare 2 som ville bytte jakka da de fikk vite pelsen likevel var ekte. Her inne er så og si alle pelshysterikere, og dette beviser nok en gang at dere ikke representerer flertallet utenfor skjermen. Linket selvfølgelig for å provosere dere, og det klarte jeg. Nå skal jeg trille tur med bjørneskinnstøvlettene mine på. Mailen ble sendt ut i går! Det er ikke alle som sitter pal ved pc`n og som sjekker mail hver dag.
3 nøtter til Askepott Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Håper ikke du har barn Hi. Du virker veldig umoden og eier ikke sosiale antenner.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Merkelig innlegg. Bekymrer meg at det er så lite omløp i hodet på folk, og det har ikke noe med om man er for eller i mot pels.
vurdere1til Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 hærregud for ett håplaust nek du må være du som har laget dette innlegget!! ikke står du for det du sier heller, å gjemmer deg bak anonym-knappen... skikkelig feig-fis spørr du meg. åsså syns du det er morro å gjøre narr av andre sine meninger og oppfattning av ting.. håper ikke barna dine lærer moras dårlige oppførsel!!! får vondt av di som måtte omgås med ett sånn dårlig menneske som deg i det daglige, huff...
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 Er det rart mange barn får dårlige holdninger...?
Gjest Heartbroken Skrevet 16. februar 2012 #12 Skrevet 16. februar 2012 Og det var morsomt fordi?? Jeg er ikke fanatisk motstander mot all pels, men har respekt for andres meninger og holdninger. Heldigvis er jeg kommet lenger enn at jeg gosser meg på andres bekostning. Jeg syns du bommet grovt med innlegget ditt Hi.
2 hjertegull :) Skrevet 16. februar 2012 #13 Skrevet 16. februar 2012 Kjøper ikke fuskepels heller. Utover det så skjønner jeg ikke helt hva som er så morsomt med pels og dyreplageri. Trist at mødre ler av dyreplageri Trist at mødre ler av dyreplageri? Snakk om å sette folk i bås! Det er vel trist at noen som helst ler av dyreplageri!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #14 Skrevet 16. februar 2012 Det var ikke akkurat morsomt det innlegget her nei... Jeg kan gå med pels, om jeg VET ossen dyret døde (Må selvfølgelig ikke ha lidd) Det sier seg selv at jeg ikke går ofte med pels da for og si det sånn.. Har en slik pels som jeg har rundt halsen, men det fikk vi laget personlig, og dyret led ikke...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #15 Skrevet 16. februar 2012 Håper ikke du har barn Hi. Du virker veldig umoden og eier ikke sosiale antenner. Sier det samme til deg: Håper ikke du har barn, du virker veldig umoden. Du er tydeligvis en av dem som skriver ordentlige innlegg under nick og kaster dritt som anonym. For du glemte tydeligvis anonymknappen i tråden om hun som ikke synes synd på de som er for tynne...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #16 Skrevet 16. februar 2012 Kjøper ikke fuskepels heller. Utover det så skjønner jeg ikke helt hva som er så morsomt med pels og dyreplageri. Trist at mødre ler av dyreplageri Trist at mødre ler av dyreplageri? Snakk om å sette folk i bås! Det er vel trist at noen som helst ler av dyreplageri!! Klart det er det, men du må se på konteksten: Vi er på et forum der 99% er mødre eller skal bli mødre. Derfor skrev jeg det slik. Ingen grunn til å fly i taket!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #17 Skrevet 16. februar 2012 Gratulerer HI med dagens mest usympatiske innlegg. Hva slags menneske ler og gleder seg over andre veseners lidelse? Du må være ufattelig stygg på innsiden.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #18 Skrevet 16. februar 2012 Håper ikke du har barn Hi. Du virker veldig umoden og eier ikke sosiale antenner. Sier det samme til deg: Håper ikke du har barn, du virker veldig umoden. Du er tydeligvis en av dem som skriver ordentlige innlegg under nick og kaster dritt som anonym. For du glemte tydeligvis anonymknappen i tråden om hun som ikke synes synd på de som er for tynne... Hehe!
3 nøtter til Askepott Skrevet 16. februar 2012 #19 Skrevet 16. februar 2012 glemte ikke anonymknappen. skriver her kun under nick. er ikke bare meg som slenger med leppa het, er bare mange feigfitter som gjemmer seg bak anonymknappen når de slenger med leppa.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #20 Skrevet 16. februar 2012 Pels ER dyreplageri jo! Uvitende, egoistiske, lite empatiske mennesker går med ekte pels! Og hvordan kan du sitte å si "haha" Hi?! Er det noe galt med deg? Jeees
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå