Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille har plutselig begynt å hyle og skrike i timesvis når vi skal prøve å få han til å sove... Han har alltid måttet bli bysset i vogn men nå vil han ikke det heller. Jeg holder på å bli sprø!! Til slutt blir han så overtrøtt at eneste måten å få han til å sove er å kjøre en tur i bilen. Andre med samme problem? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, spiser han nok? økedøgn? når står dere opp og når legger dere på kvelden? sover han på natta? Høres slitsomt ut ja :(

Skrevet

Ja han spiser masse både dag og natt :P 3 "mat" måltid med morsmelk først, + 3 måltid kun morsmelk... Legger seg ca kl 19.00 og står opp som oftest 07.00... Våkner og spiser ca 4 ganger for natten :/ Kanskje han har fått nytt søvnmønster på dagen plutselig og er litt forvirret...? Ikke vet jeg!

Skrevet

Nei da vet jeg jammen ikke, hvor ofte pleier han å ha dupper da og hvor lang våkentid? Hvor lange er duppene? Her har våkentiden nemlig endret seg til snuppa mi (hun er også 6 mnd) og da ble hun litt vanskelig å legge en stund til jeg skjønte at hun rett og slett ikke var trøtt nok, så forlenget våkentiden litt mellom duppene så ordnet det seg igjen. men det er jo ikke sikkert det er det hos deg da :/ Bruker du smokk?koseklut? kanskje han er klar for å slutte å bysses, prøver dere å bare legge eller er det umulig? Her sutrer hun i blant noen minutter men så blir det stilt, hun trenger liksom den "sutringen" for å roe seg virker det nesten som og blir mer urolig hvis vi står og "styrer" med henne. Men de er jo så forskjellige disse ungene!

Skrevet

Det er nok sikkert at det endrer seg da...? Kanskje... Tror jeg skal bare vente lenge før jeg prøver igjen i morgen. Han har hatt ca 2 timer våkentid også sover han 3 kvarter. Sov som oftest 3 ganger... Hvor lenge er din våken om gangen? :)

Skrevet

Min var også våken 2 timer når hun plutselig endret det, nå er det mellom 2,5 til 3 timer, litt etter når det er på dagen. Men oftest opp til 3 timer. Bare pass på at du ikke venter FOR lenge også, hehe, overtrøtte er jo supervanskelig å legge men det vet du jo ;) I den tiden vi endret det her så prøvde jeg å legge, ble det bare skrik og hun var lys våken gikk vi opp og ventet 10-15 min og prøvde igjen, mange ganger var det bare det som skulle til. Håper du finner ut av det! :) Hun har pleid å ha tre dupper på dagen, men da hun endret våkentiden ble duppene bare to på ca 1 til 1,5 time hver. Men noen dager sover hun f.eks den ene duppen bare en halvtime så da får hun tre, ser det litt an, men som regel bare to og lengre enn før så det er deilig :)

Skrevet

Ja det er akkurat det at jeg er så redd han skal bli overtrøtt!! :P Men i morgen prøver jeg å vente til det er gått 3 timer... Takk for tips!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...