¤Hippie¤ Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Symptomer Uten at jeg heltt kobla de med graviditet
Lillepromp blir storesøster Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Sist gang: Positiv test Denne gang: symptomer. Kvalmen startet 6-7 dager etter el.
Makemyday Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Symptomer her også. Tidlig. Faktisk et par dager før forventet mens.
Revenka78 Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Første mnd vi var prøvere hadde jeg alle tenkelige symptomer, men var ikke gravid. Andre mnd hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt og var gravid. Kvalmen kom i uke 5, oppkast kom i uke 6.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Symptom kom 4 dager før forventet mens: kjempevonde bryster. Pleier ikke ha det vanligvis....
Darwina Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Hadde en følelse i kroppen om at det var noe som ikke var som vanlig,ingen symptomer men følte meg bare litt "rar". Mistet i oktober og hadde ikke trodd jeg skulle bli gravid rett etterpå. Men en veldig gledelig nyhet:)
SuperMoM <3 Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 Hmm.. Det som kom først her var vel ultralyd? Så positiv test.. Sååå kom symptoma
Prøvekanin86 Skrevet 16. februar 2012 #12 Skrevet 16. februar 2012 Hvordan rar følte du deg Darwina? Venter selv på IKM, som jeg tror kanskje er imorra hvis syklusen min er som den var på pillene. Har hatt en sånn rar kriblende følelse inni meg i et par dager nå, men usikker på hva den kommer av. Mulig det bare er inbildning fordi jeg er spent:
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 16. februar 2012 #14 Skrevet 16. februar 2012 Symptomer en uke før IKM første gangen, og symptomer 2 dager etter EL denne gangen.
Nostalgi Skrevet 16. februar 2012 #15 Skrevet 16. februar 2012 Jeg bare visste det/ skjønte det begge gangene men ingen symptomer.fikk bekreftet det på test.
Mari på landet Skrevet 16. februar 2012 #16 Skrevet 16. februar 2012 Positiv test. Men oppblåst mage kom før testen. Men var overbevist om at det var mens-oppblåst. Men det var gravid-oppblåst.
Athene75 Skrevet 16. februar 2012 #17 Skrevet 16. februar 2012 Hm....må vel kanskje si symptomer ja. I og med at to av gangene jeg ble gravid ble jeg det rett etter p-pille slutt....og gikk evt å venta på mensen....og gadd ikke teste med en gang. Første gangen gjorde det seg utslag i ekstrem og plutselig kvalme. Andre gangen så testet jeg kanskje ett par dager etter ikm og fant det da ut før noen symptomer kom. Og gang nr 3 så merket jeg det på at jeg ble dårlig i ryggen rundt ikm...og at mensen ikke kom og ryggen ikke ble bedre...og testet så etterhvert.....men det kommer vel veldig an på hvor tidlig en tester det...før eller etter ikm.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2012 #18 Skrevet 18. februar 2012 Med første var det pos test. Hadde kun menssmerter, men trodde mensen var på vei:s Denne gangen var det boblingene i magen og formen som fikk meg til å teste, så må vel si symptomene den gangen her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå