Gå til innhold

Danske unge mødre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er antagelig litt ekstra amper og kranglelysten i dag, men kjenner jeg blir skikkelig irritert på den ene unge moren i "De unge mødre"! Hun Malou Stella eller hva hun heter. Fy søren for ei lat og sutrete dame/jente!! Jeg skjønner at hun er veldig ung, og kanskje ikke skjønner "konsekvensen" av å få et barn, men det er en konsekvens hun må ta! Hun ER mor nå, og da kan hun ikke bare skyve alt ansvaret over på moren sin, og sutre for at det ikke blir helt sånn som hun selv vil! Kjenner bare jeg blir så irritert!!! Vet at det er idiotisk, men måtte bare få det ut!

 

Og hun 17 åringen som bor sammen med eksen som hun venter barn med, hun sier at eksen hennes er så sjalu og at han ikke har rett i bry seg hvem hun er sammen med lengre, også blir hun kjempesur når han har vært med noen andre (riktig nok veninnen hennes, men er de ikke sammen så er de ikke sammen!).

Sånn, da har jeg fått ut litt frustrasjon ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett t.o.m. sesong 14, og Malou Stella er nå sluttet i serien, vært med i en annen serie som heter "Meg og min mor", blitt "sangstjerne" en liten stund, begynt med dop og flyttet x antall ganger. vet ikke hvem hun andre du snakker om er...

Skrevet

Hvor kan man se unge mødre dk på internett? hvis noen vet :)

Syns de fleste der nå er litt sånn... jah.. spesielle?

Skrevet

Frem til nå kunne vi se det på nutv.dk, men i år har de gjort sånn at man ikke kan se det fra utlandet, så da må man ha et jukseprogram som heter overplay, som koster 60 kr i mnd.

Det blir verre og verre, tro meg... Nå nettopp har det vært 3 tvangsfjernelser f.eks, helt ekstreme folk...

Skrevet

Fjelljenten: Hvor har du sett det henn? internett el?

Skrevet

nutv.dk ;-)

Og så er dte en haug med facebooksider full av sladder ;-)

Skrevet

Gratis å se program på den siden el?

Skrevet

Typisk :P Får vel bruke facebooken litt da :P

Skrevet

Det koster både for nutv og for det programmet som gir dansk ip-adresse... men men, for meg er det verdt det, for ganske kjedelig å vente 5 år på at tvnorge skal ta de igjen :-p

Skrevet

5 år?! Oi, da skal jeg jaggu meg koste på meg det der :D Takk for link! :)

Skrevet

Men altså, for dere som følger med på tvnorge tar det jo ikke 5 år, dere kan jo følge med videre der. Men jeg må vente 5 år før de tar igjen nutv, som jeg har sett på... men som sagt må dere ha overplay, et jukseprogram, for å lage dansk ip.adresse og se dansk nett-tv. Men det er ganske genialt, for da kan vi f,eks, også se Teen Mom, 16 and pregnant osv på mtv, da lager man bare amerikansk ip-adresse. Ganske enkelt når man først har lastet ned overplay...

Skrevet

Fjelljenten: Hvis du går inn på www.tv-links.eu så kan du se omtrent alt av amerikanske serier gratis uten ekstra program :) Følger med på frustrerte fruer der, så er noen serier foran tv2, grise-spennende!! :D

Skrevet

Takk for tipset, men de fleste pleier jeg faktisk å laste ned, bl.a. Frustrerte fruer :-) Men Teen Mom og sånn er ikke å oppdrive...

Skrevet

Både 16 and pregnant, og teen mom 1 og 2 er på tv links :) pluss masse anna rart :P

Skrevet

Okey, må sjekke det ut, takk :-) selv om jeg kommer til å ha overplay nå uansett da, pga danske unge mødre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...