Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Vet de fleste flyselskaper hadde to kofferter inkl i prisen når man reiste til usa tidligere men har forstått at de fleste har begynt å ta betalt for bagasjen. Noen som vet om noen som fortsatt har 2 inkl?
It's all about me Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Det fleste har så vidt jeg vet bare en kolli inkludert på de vanlige bilettene. Tror nok det blir billigere å kjøpe tur og heller betale for en ekstra kolli, enn å shoppe etter et selskap som har to kolli automatisk. Mener en ekstra kolli koster rundt 100dollar fra USA iallfall.
PeppaPig Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Reiste fra Norge til USA rett før jul og da dro jeg med United Airlines fra Oslo. Vi var 2 voksne og 1 barn. På billetten vår kunne vi ha med 2 kofferter hver, 1 stk håndbagasje hver og 1 reisetrille. Vi reiste på standard økonomibillett. Jeg ville nok gjort som Frokostquiz sier, og shoppet etter billigste reise og heller betalt for ekstra kolli om det ikke er inkludert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå