Gå til innhold

Jeg blir mer og mer deppa for hver bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt ordentlige venner og føler alltid at de få gavene jeg har fått har blitt kjøpt av tvang.

Eneste som har huska bursdagen min idag er moren og søsteren min. Resten har sett det på facebook.

Det plager meg faktisk litt at mannen har kjøpt gave til meg og neste år vil jeg ikke ha gave for jeg ser ikke noe behov med det.

Skulle ønske jeg bare kunne legge meg så denna dagen var ferdig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviter familie og venner i selskap når du fyller år. Det er hyggelig og du får gaver. Kan ikke regne med at folk går rundt å husker fødselsdagene til familie og venner som aldri gjør noe ut av dagen.

Skrevet

Jeg slutta å gjøre noe ut av dagen for lenge siden. Sist var jeg vel 14 eller noe for jeg orka ikke mer selskap hvor folk kjeda seg og helst ikke ville være der.

Skrevet

Lag en god middag og noen gode kaker. Inviter dine nermest. Hvem er det som ikke synes det er hyggelig å komme på besøk til god mat og en god prat? Mulig noen syntes det var "teit" da du var 14, men alle voksne jeg kjenner liker da sånne tilstelninger. Treffer du ikke folk ellers i familieselskaper eller vennelag?

Skrevet

Hvis ikke må du prøve å ikke tenke så mye på at du har bursdag... jeg er heller ikke noe fan av bursdager, og bryr meg fint lite om andre husker dagen min... Jeg har tatt vekk dato fra facebook. Nå til dags er det ikke så normalt lenger å huske slikt tror jeg, alt står jo på face... Men selvfølgelig er det koslig at familie husker:)

Prøv å ikke tenke på at dagen lissom er spesiell og ta det som en vanlig dag:):)

Skrevet

Husk -Den blir hva du lager den til selv ;-)

Jeg synes det er fint at min går stille forbi uten for mye oppmerksomhet. Men en gave i ny og ne er da ikke å forakte!

Skrevet

Liten vits i å gå å gremme seg over at andre ikke husker bursdagen din. Livet blir ikke noe hyggeligere av det. Går du å husker alle andres bursdag, dersom de ikke selv har gjort noe for at du skal huske den?

I min familie har det aldri vært noen vane med å gjøre noe stort nummer ut av seg selv, så det er helt unaturlig for meg å stelle i stand noe bare fordi jeg har bursdag. Det var litt rart å oppleve å bli kjent med mennesker som roper ut datoen sin i øst og vest, og inviterer og oppfordrer til gaver og annet. De fikk jo så mye oppmerksomhet at jeg ble missunnelig en stund. Helt til jeg skjønte at jeg måtte jo eventuelt tatt den jobben jeg også for å annonsere det. Det gadd jeg ikke.

Og det med facebook? åh, huff så pinlig med disse gratulasjonene. Jeg har tatt bort min egen dato, så jeg skal slippe å ha dårlig samvittighet for at jeg selv ikke gidder å gratulere facebookbekjente hver gang jeg logger på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...