Gå til innhold

Hjeelp, åreknuter i underlivet??? Detaljer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket i dag at det kjentes rart ut da jeg skulle tørke meg. Hele underlivet er hovent og tror det er åreknuter som gjør det. Har mye på ve bein også. Har dessverre tre mndr igjen til termin.. Får vel hemorider også nå tenker jeg:-(.

Dere som har hatt det, gikk det fort over etter fødsel? Evt noen hvor det ikke gikk over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig plaget med åreknuter nedentil. Det var mange og de var vonde og hovne. Fra tid til annen var det så ille at jeg måtte ligge med en ispose mellom beina.

Det var så ille at legen på sykehuset kommenterte det og skrev det ned i journalen mtp fødsel og klipping/revning.

De forsvant etter fødselen, vet ikke hvor lang tid det tok, men de var borte til seks ukers kontrollen. De fleste opplever at åreknutene forsvinner, fordi det er livmoren som legger trykk og at blodet går saktere som gravid.

PS - fikk ikke hemorroider.

Skrevet

Ett år etter fødsel har jeg fremdeles mine. Men de plager meg normalt ikke. Stikker litt av og til men det går greit.

Skrevet

Fikk mine i slutten av svangerskapet. Både på den ene foten og i bakenden.

Nå 6 år etter, er jeg fortsatt plaget av de i underlivet. Ikke hele tiden, men innimellom. Noen ganger kjenner jeg bare litt stikking og det går over av seg selv, bruker gjerne innpakkede issbiter som jeg legger mellom rumballene, mens andre ganger må jeg til lege å få reseptpliktig stikkpillekur.

Skrevet

Jeg har to åreknute-klumper, det er 5 år siden fødsel. STøGGE er de, men dritt på.... de er jo nedentil, ingen som ser de, bare mannen :P

Skrevet

Jeg har SINNSYKE åreknuter på venstre kjønnslepper, ytre og indre, Skikkelig kjøttkaker, dristet meg til å se på herligheten her en dag og jeg ble nesten imponert over faenskapen. Knutene går også litt nedover lysken.

Håper de forsvinner etter fødsel. Vonde greier og sexnekt i heimen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...