Hønemor30 Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Driver å baker i dag. Og trenger tips til fyll til søte horn. Har laget to deiger,en søt med kardemomme i og en vanlig med krydder som jeg skal fylle med ost,spekeskinke og diverse :-)
☆☆☆ Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Tørkede aprikoser kjørt i foodprofessor med litt vann. Eplesyltetøy eller annet litt syrlig syltetøy Sukker, kanel og revet eple Nøtter og lønnesirup Makronfyll Nå ble jeg søtsjuk
Himmel og hav Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Du er sikkert ferdig med å bake for lengst, men her er noen tips til en annen gang: Bland smør, sukker, kanel og revet appelsinskall vaniljekrem bringebærsyltetøy eplebiter, rosiner og kanel
sillyfilly og Olivia Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Eplebiter rosin og kanel stemmer jeg for!! Evt eple syltetøy eller noe. Nammm..
Gjest Baby♡Lykke Skrevet 17. februar 2012 #8 Skrevet 17. februar 2012 Jeg syns vaniljekrem er kjempe godt!!! Og med litt melisglasur på toppen.
Hønemor30 Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 17. februar 2012 Skal prøve forslagene deres neste gang Takk jenter Det blei smør med vaniljesukker,kanel og sukker i og sjokolade i noen i går- var det jeg hadde i skapet. Neste gang blir det defintivt noen annet Mmmm for en marsipan elsker som meg må jo det være gull.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #10 Skrevet 17. februar 2012 Ingenting slår makronfyll synes jeg, elsker makronfyll
☆☆☆ Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 Synes det er moro at folk svarer anonymt på spørsmål om gjærbakst. Før gjorde nok jeg også det, da det skjedde automatisk. Men nå er det jo litt arbeid å skjule sine preferanser i søtsaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå