Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Muligens ikke det temaet som kommer oftest opp her, men likevel: JEG ER SÅ JÆVLIG LEI AV Å HA VONDT I HODET HELE TIDEN!!! Først hadde jeg fra 2. trimester starta, og til uke 18. SÅ fikk jeg en herlig tid med bare hodeverk 1-2 dager i uka i 4-5 uker. Men nÅ er den faen meg tilbake igjen! Jeg er sÅ lei, jeg kunne legge meg ned og grine i dagesvis snart. Legen kan ikke gjøre noe, paraceter hjelper NADA. NÅ har jeg kommet til uke 25, og vet ikke hva jeg skal gjøre med det her mer. Ikke er det sv.forgiftning heller, det mÅtte jeg til legevakten i helga og sjekke. Jeg fatter ikke at det gÅr an Å ha sÅ mye hodeverk!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Sliter her også, men det kommer og går...blir værre utover kvelden
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 "Godt" vi er flere. I dag våknet jeg med jævelskapet igjen, da vet jeg at dette blir en dritt-dag.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Huff, sliter med akkurat det samme, gleder meg til den forsvinner!!! God bedring til alle sammen...
AdrenaLine Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Skikkelig hat ja. Godt å se at jeg ikke er alene om å bli frustrert. Sist gang fikk jeg det rundt uke 23. Denne gangen kom det rundt uke 12 allerede!! Vært delvis sykemeldt en stund siden jeg funket greit på annenhverdagsbasis men i det siste har jeg ligget og grått hver morgen så nå er det 100% sykemelding fremover. Ikke gøy Men, leste at hodepine tidlig i svangerskapet ofte betyr at man venter gutt og det fikk vi bekreftet her om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå