Gå til innhold

støtte til etterutdanning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå en 100% stilling, men vurderer å etterutdanne meg, for å stille sterkere både faglig i nåværende jobb og ved evt arbeidssøking.

får man støtte til dette?

tenker på at man mister 50% lønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har nå en 100% stilling, men vurderer å etterutdanne meg, for å stille sterkere både faglig i nåværende jobb og ved evt arbeidssøking.

får man støtte til dette?

tenker på at man mister 50% lønn.

 

Mulig at du kan søke utdanningsstøtte hos NAV, men jeg tror også at den er forbeholdt de som ikke har utdannelse fra før av.

Du kan søke Lånekassen som alle andre. Utover det så er de fleste støtteordninger hos NAV for de som mangler utdannelse eller som må omskoleres pga. sykdom el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...