Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Parkeringsbot hvor det alltid har vært fri parkering Banken som påstår jeg ikke har Java Java Mas og mas og mer jævla mas
Gjest amandine Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Nei men! Du lever i kontrastenes hverden hva morgener angår, skjønner jeg. Her er det regn-elsk! 5 grader med plaskende vått gjør kål på vinterrestene. Jeg lurer på hvorfor jeg når jeg måtte flytte løkene fra solveggen valgte det stedet i hagen hvor det ikke er sol om morgenen, Men vår vår vår er deilig og vått og lukter godt!
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Nei men! Du lever i kontrastenes hverden hva morgener angår, skjønner jeg. Her er det regn-elsk! 5 grader med plaskende vått gjør kål på vinterrestene. Jeg lurer på hvorfor jeg når jeg måtte flytte løkene fra solveggen valgte det stedet i hagen hvor det ikke er sol om morgenen, Men vår vår vår er deilig og vått og lukter godt! Si meg, hvor i landet befinner du deg,.. som har vår? Jeg står klar med flyttelasset. Blir fetere og fetere for hver innesnødde dag her.
HerGårDetUnna!!! Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Når gubbefan slenger en fersk torsk i fanget mitt tidlig på morgenen, stolt og vill som en nypult 16åring på leirskole i blikket, og bryter ut: Gleder meg til middag!!! Og oppi sin glede over dette udyret har han glemt at kjærringa ER LIVREDD FISK!!! Det er hat..
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Nei men! Du lever i kontrastenes hverden hva morgener angår, skjønner jeg. Her er det regn-elsk! 5 grader med plaskende vått gjør kål på vinterrestene. Jeg lurer på hvorfor jeg når jeg måtte flytte løkene fra solveggen valgte det stedet i hagen hvor det ikke er sol om morgenen, Men vår vår vår er deilig og vått og lukter godt! Kan jeg få tilføye en møkkanatt - da er grunnlaget lagt for en dag der verden bør trø varsamt, og det har den bare glatt valgt å ikke gjøre.. Det dumme er jo at jeg egt kunne ha en like fin morgen i dag som i går, det er fin vinter (hvem kan elske regn om vinteren???) med snø og alt, og endelig er det fred her, men når unger i alle utgaver maser høl i hue på en stakkars jævel mens jeg prøver å reinstallere Java for tredje gang - og de samme ungene, som faktisk har blitt fortalt med rolig, fattet og svak stemme at vent litt, jeg må gjøre en ting av gangen, jeg har ikke sovet i natt - de samme ungene greier deretter å vrenge ut noe om "så sur DU er da, tusen takk for å være så gretten" og da er det bare str på ungen som gjør at jeg ikke sparker ham ihjæl. Det tar mer en litt tid for å komme seg opp igjen fra møkka da...
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Når gubbefan slenger en fersk torsk i fanget mitt tidlig på morgenen, stolt og vill som en nypult 16åring på leirskole i blikket, og bryter ut: Gleder meg til middag!!! Og oppi sin glede over dette udyret har han glemt at kjærringa ER LIVREDD FISK!!! Det er hat.. HAHA! Men du, HerGårDetUnna, hva slags medlem er du, det går ikke an å klikke på nicket ditt og ikke går det an å like innlegget ditt?
Frenzia Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Mer influensa, mer hoste, mer ørebetennelse, 4-åring med legeskrekk, leger som gir 4-åringen legeskrekk, sjefer som minner om enda flere regler for sykemelding og egenmelding mens man prøver å huske på å gjøre jobben sin til riktig tid, den jobben som man egentlig er sykmeldt fra, og foreldre- pg ammefri-permisjonssøknader som skulle vært inne hos Nav og økonomiavdelinga på jobb i morra, men som ikke er påbegynt overhodet..... !!! Og ja, Java, kontofonkoder man ikke lenger husker, og banken som maser om det!!! Og regn? Hva f...! Her snør det!!!
HerGårDetUnna!!! Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Nei du, det vet jeg sannelig ikke! Får se på det når jeg har dusjet angsten og fiskeslimet av min stakkars kropp
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Når gubbefan slenger en fersk torsk i fanget mitt tidlig på morgenen, stolt og vill som en nypult 16åring på leirskole i blikket, og bryter ut: Gleder meg til middag!!! Og oppi sin glede over dette udyret har han glemt at kjærringa ER LIVREDD FISK!!! Det er hat.. HAHA! Men du, HerGårDetUnna, hva slags medlem er du, det går ikke an å klikke på nicket ditt og ikke går det an å like innlegget ditt? Jøss, nå var det blitt normalt igjen???
Frenzia Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Når gubbefan slenger en fersk torsk i fanget mitt tidlig på morgenen, stolt og vill som en nypult 16åring på leirskole i blikket, og bryter ut: Gleder meg til middag!!! Og oppi sin glede over dette udyret har han glemt at kjærringa ER LIVREDD FISK!!! Det er hat.. HAHA! Men du, HerGårDetUnna, hva slags medlem er du, det går ikke an å klikke på nicket ditt og ikke går det an å like innlegget ditt? Andres nyfanga torsk er fabelaktig HAT! Jeg kommer inn på nicket til HerGårDetUnna, jeg. Så hyggelig att!
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 Når gubbefan slenger en fersk torsk i fanget mitt tidlig på morgenen, stolt og vill som en nypult 16åring på leirskole i blikket, og bryter ut: Gleder meg til middag!!! Og oppi sin glede over dette udyret har han glemt at kjærringa ER LIVREDD FISK!!! Det er hat.. HAHA! Men du, HerGårDetUnna, hva slags medlem er du, det går ikke an å klikke på nicket ditt og ikke går det an å like innlegget ditt? Andres nyfanga torsk er fabelaktig HAT! Jeg kommer inn på nicket til HerGårDetUnna, jeg. Så hyggelig att! Ja, nå gjør jeg det også - men først var nicket svart og LIKERknappen fantes ikke, merkelig.
Gjest amandine Skrevet 16. februar 2012 #12 Skrevet 16. februar 2012 Skulle gjerne hatt en torsk på kjøkkenet, om enn ikke i senga.. Fikk meg en god latter av torskemannen hi hi hi. Jeg våknet med myk og varm treåring i senga i dag, med en liten arm rundt halsen. Jammen er jeg heldig at mannen var bortreist så det var plass til en unge på puta. Nyte mens man kan snart er treåringen som lutens store...
Gjest Tullmusa83 Skrevet 16. februar 2012 #13 Skrevet 16. februar 2012 Her er det samboer som gjør bachelor oppgave ikke står opp før 9 hver morgen jobber til 3 og så går på jobb hverdag kommer slitten hjem kl 6 og ikke skjønner hvorfor jeg syns han kan stå tidligere opp å komme tidligere hjem. Siden han gjør sin del av husarbeidet. Hallo jeg vil at han skal leke med babisen vår som vi valgte å få mens vi studerte fordi vi da har fleksitid og kan gi han kortere dager i banehagen, men samboer tror vist den grunnen først gjelder når ungen begynner i barnehage. Virker som han og svigermor skal være så mye i lag med han når han blir stor. Tror de tilknytningen bare automatisk er der?
HerGårDetUnna!!! Skrevet 16. februar 2012 #14 Skrevet 16. februar 2012 Åh men sÅ deilig at det ordnet seg av seg selv da! Mine frynsete torskenerver hadde nemlig ikke orket Å forholde seg til profilproblemer i dag. Kanskje i morgen, men ikke i dag.
bIomstre Skrevet 16. februar 2012 #16 Skrevet 16. februar 2012 Nei men! Du lever i kontrastenes hverden hva morgener angår, skjønner jeg. Her er det regn-elsk! 5 grader med plaskende vått gjør kål på vinterrestene. Jeg lurer på hvorfor jeg når jeg måtte flytte løkene fra solveggen valgte det stedet i hagen hvor det ikke er sol om morgenen, Men vår vår vår er deilig og vått og lukter godt! Vår, trallala vår her også Ingen snø i hagen, bare utsprugne snøklokker lett spred både i og uttafor bedd. Og i beddene struttende grønne løkspirer. Tror det skal være både perleblomster, krokus og tulipaner der - venterispenning!
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2012 #17 Skrevet 16. februar 2012 Nei men! Du lever i kontrastenes hverden hva morgener angår, skjønner jeg. Her er det regn-elsk! 5 grader med plaskende vått gjør kål på vinterrestene. Jeg lurer på hvorfor jeg når jeg måtte flytte løkene fra solveggen valgte det stedet i hagen hvor det ikke er sol om morgenen, Men vår vår vår er deilig og vått og lukter godt! Vår, trallala vår her også Ingen snø i hagen, bare utsprugne snøklokker lett spred både i og uttafor bedd. Og i beddene struttende grønne løkspirer. Tror det skal være både perleblomster, krokus og tulipaner der - venterispenning! Det høres bare for utrolig ut til å være sant. Mn hei, nyt det i fulle drag, du har rundt regna tre måneders forsprang på oss her i nabolaget og det er om det er en helt grei vår!
Gjest amandine Skrevet 16. februar 2012 #18 Skrevet 16. februar 2012 Nei men! Du lever i kontrastenes hverden hva morgener angår, skjønner jeg. Her er det regn-elsk! 5 grader med plaskende vått gjør kål på vinterrestene. Jeg lurer på hvorfor jeg når jeg måtte flytte løkene fra solveggen valgte det stedet i hagen hvor det ikke er sol om morgenen, Men vår vår vår er deilig og vått og lukter godt! Vår, trallala vår her også Ingen snø i hagen, bare utsprugne snøklokker lett spred både i og uttafor bedd. Og i beddene struttende grønne løkspirer. Tror det skal være både perleblomster, krokus og tulipaner der - venterispenning! Da ligger dere foran oss! Ja ja vi ligger langt foran de frosne østpå til gjengjeld;-)
Gjest amandine Skrevet 17. februar 2012 #20 Skrevet 17. februar 2012 Hat: Renneræv,oppkast og feber! Symp! Been there done that og kan alle triksene...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #21 Skrevet 17. februar 2012 Det er hestehov i Oslo! Har vært hvertfall På varmekablene utenfor skatteetaten i Oslo Så det kan være kald vinter og vår på en gang...
Gjest Siklerotte Skrevet 18. februar 2012 #22 Skrevet 18. februar 2012 Det aller verste med parkeringsbøter må nesten være at man slettes ikke er fritatt fra flere bøter selv om det allerede ligger en i frontruten. Kvalmt er det. Kanskje enda mer kvalmt når man får bot fordi bilen står på, ingen er i førersetet, men i passasjersetet, og man selv er noen meter unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå