Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Etter fødsel i oktober 2010 gikk jeg på Cerazette pga amming... men det var forferdelige, i løpet av en mnd hadde jeg kanskje 2-3 bløfrie dager ( var jo forsåvidt foreberedt på at det kunne bli blødningskluss, men ikke at jeg skulle blø så og si hver dag) så etter endt amming gikk jeg til legen og fikk Microgynon. Jeg har nå begynt på mitt andre brett nå og gud for en forskjell! Blødningen som kom i den pillefrieuka var ubetydelig, blødde bittelitt to-tre dager.. Håper det fortsetter sånn! Er det noen som har erfaringer med mindre blødninger med microgynon? når jeg ikke bruker p-piller blør jeg ofte mye og lenge ved mensen...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 hei har gått på microgynon i flere år ( ikke nå lenger begynner å bli for gammel 34 år og er gravid?)og var i alle år veldig fornøyd med disse p-pillene. har også prøvd andre merker men microgynon passet best for meg. liten og regelmessig blødninger hver mnd og minimalt med mens smerter. lykke til
Honningmelon Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Jeg har brukt dette merket lenge, og er veldig fornøyd. Ingen småblødninger, og har ikke merket andre bivirkninger heller.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Supert, akkurat det jeg ville høre!! HI
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Jeg er også veldig fornøyd med disse pillene Ble litt kvalm helt i starten en stund etter at jeg hadde tatt dem, men løste det med å ta pillen før jeg legger meg. Da sov jeg når jeg ville blitt kvalm og merket ikke noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå