Gå til innhold

Velge helsesøster??

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vår helsestasjon er det tre helsesøstre. Har hilst på to av dem, godt voksne damer som mente de visste alt om meg, dårlig kjemi med dem for å si det mildt. Vet hun ene er litt beryktet.

De har en tredje litt yngre helsesøster som jeg VIL ha når jeg får tvillinger til våren. Regner med at det blir endel kontakt når det er to stk og kommer til å være sårbar også siden jeg blir helt alene med tre små barn.

Kan jeg be om å få en spesiell helsesøster, og når spør jeg isåfall? Vil helst ikke få en tildelt og så be om å bytte hvis dere skjønner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vår helsestasjon er det tre helsesøstre. Har hilst på to av dem, godt voksne damer som mente de visste alt om meg, dårlig kjemi med dem for å si det mildt. Vet hun ene er litt beryktet.

De har en tredje litt yngre helsesøster som jeg VIL ha når jeg får tvillinger til våren. Regner med at det blir endel kontakt når det er to stk og kommer til å være sårbar også siden jeg blir helt alene med tre små barn.

Kan jeg be om å få en spesiell helsesøster, og når spør jeg isåfall? Vil helst ikke få en tildelt og så be om å bytte hvis dere skjønner...

ja det kan du. Bare forklar at du har dårlig kemi med de to andre, så burde ikke det være noe problem.

Man må foresten ikke benytte tilbudet på helsestasjonen. Man kan vege å gå til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...