Gå til innhold

Ultralyd i morgen!


Trondheimiseptember

Anbefalte innlegg

Har for tiden influensa, og det har overskygget svangerskapssymptomene mine...hvis de ikke har gått bort.. I morgen skal jeg på ultralyd, tror jeg da er 9+4. Kjenner jeg blir litt småredd for at alt ikke er bra. Men håper sånn at det er det!! Er bare så rart å ikke kjenne noen ting - bare noen stikninger i buken av og til! Og så har jeg jo litt mage også! Stemmer det at magen kommer fortere med nr. 2? Jeg håper nr. 2 lever og har det bra inni her! Så nær, men likevel så langt unna lillebabyen på en måte - vet jo ingenting...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg dro inn for skjekk og ul hos min lege pga helt fraværende symptomer omtrent, var så redd fro det er slettes ikek lsik mitt forigje svangerskap var, da spydde jeg flere ganger om dagen og hadde så utrolig øme nipler!

Men på ul i forgje uke (da 7+5) så legen en liten klump med bankende hjerte og estimert til 7+4:) var letta da ja! han ville ha meg til kontroll en uke etter for å skjekke vekst. Så jeg var på ul i dag og den har vokst så fint så, viser nå 8+6:)

 

Masse lykke til, det går sikkert kjempe fint!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med et sånt fint svar!! :) takk!!fikk tlf om at legen var syk i dag, så må vente HEEELT til i morgen! Og jeg som nesten ikke fikk sove i natt på grunn av spenning og hostebyger...håper alt er som det skal i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...