Gå til innhold

Damer med offshore menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er livet? Hvor mye jobber du? Hvor lenge er mannen borte?

Tar han sitt og vel så det når han er hjemme av hus/barn?

Skulle du ønsker han fikk en landejobb?

Takk for svar, dere som vil svare:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg har alltid jobbet redusert, 50 - 70 %, men nå når barna er større jobber jeg 100 %. Mannen min er to uker på og fire av og når han er hjemme har han hovedansvar for hus og hage.

Det er deilig å komme hjem til ferdig middag og rent hus hver dag :) Når det gjelder aktiviteter ungene er med på, tar vi det som det passer.

For oss fungerer de utmerket, jeg nyter "freden" når han er ute og gleder meg alltid til han kommer hjem.

Det negative er jo at han kan gå glipp av viktige begivenheter i livet vårt, og at han må være ute enkelte jul og påske - men alt i alt så passer denne ordningen bra for oss.

Og nå når vi forhåpentligvis får en liten til høsten er det deilig å ha han 100 % tilstede i lange perioder om gangen.

Skrevet

Jeg går på skole, jobber ikke ved siden. Det har jeg ikke tid til når mannen er borte :) Han er borte 2 uker og hjemme 4 uker. Det er slitsomt når han er borte, men han er helt fantastisk når han er hjemme :) Han går alltid opp på nettene om gutten vår på 1,5 er urolig, han står opp med han mer enn det jeg gjør når han er hjemme (er gravid, skylder på at jeg er ekstra trøtt). Han henter gutten vår i barnehagen og har klart middag til oss når vi kommer hjem. På dagene gjør han mye husarbeid også, støvsuger, vasker klær, rydder... Ja han gjør egentlig alt som jeg gjør, om ikke mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...