Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Jeg vil begynne på p-piller igjen, og vil ikke vente til mensen kommer (i slutten av måneden ca). Vil jeg få mensen når jeg begynner? Er dette veldig individuelt? Vil helst ikke ha den før mot slutten av måneden, eller nå med en gang siden jeg skal reise bort. Hva bør jeg gjøre?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Du vil neppe få mensen av å begynne å ta p-piller, men grunnen til at du skal begynne på mensdagen er fordi da forskyver du ikke mensen, men dette velger du selv mtp når dy er pillefri. Og så skal man begynne på mensdagen fordi da er du sikker etter første pillen, begynner du i dag så er det ikke noe problem, men du må bruke annen prevansjon i 7 dager før p-pillene er sikre =)
Sierra Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Du vil neppe få mensen av å begynne å ta p-piller, men grunnen til at du skal begynne på mensdagen er fordi da forskyver du ikke mensen, men dette velger du selv mtp når dy er pillefri. Og så skal man begynne på mensdagen fordi da er du sikker etter første pillen, begynner du i dag så er det ikke noe problem, men du må bruke annen prevansjon i 7 dager før p-pillene er sikre =) Takk for svar =) Det med at jeg ikke er sikker før 7 dager da det vet jeg Var bare usikker på når mensen ville komme. Kanskje best å bare vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå