Gå til innhold

Dere provoserer meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skrives så mye i en stygg tone her, både ved ting jeg har skrevet selv og det andre sier. Mye virker ganske meningsløst og har liten hensikt. Hvorfor gjør dere dette? Og dere vet hvem dere er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en liten teori om hormoner jeg. Da det nye forumet kom og DB og BiM ble skilt fra hverandre på Anonymsidene, så stemningen inne på DB sitt anonym utrolig mye bedre. Det var fortsatt noen usikre sjeler som måtte tråkke på andre for å føle seg bedre selv, men alle hormonbombene har vi sluppet unna. Synes det er kjipt at de har slått sammen forumene igjen....

Skrevet

Helt enig med Alva....

Skrevet

Ja takket være de som stemte ja til sammenslåingen så er det igjen dårlig stemning her.

Skrevet

Har en liten teori om hormoner jeg. Da det nye forumet kom og DB og BiM ble skilt fra hverandre på Anonymsidene, så stemningen inne på DB sitt anonym utrolig mye bedre. Det var fortsatt noen usikre sjeler som måtte tråkke på andre for å føle seg bedre selv, men alle hormonbombene har vi sluppet unna. Synes det er kjipt at de har slått sammen forumene igjen....

Det har jeg ikke tenkt over, men det er virkelig sant. Var jo mye mindre drittkasting her en stund...

Gjest Heartbroken
Skrevet

Ja takket være de som stemte ja til sammenslåingen så er det igjen dårlig stemning her.

Hvor er den dårlige stemningen? Jeg har lest mye i kveld og ikke sett en eneste krangletråd?

Eneste som skaper litt dårlig stemning er de som sutrer over enhver forandring som blir gjort her inne!

Skrevet

Hvor er den dårlige stemningen? Jeg har lest mye i kveld og ikke sett en eneste krangletråd?

Eneste som skaper litt dårlig stemning er de som sutrer over enhver forandring som blir gjort her inne!

Jeg har ikke sett noen dårlig stemning her nå, men det var det før de nye sidene kom. Etter at de kom, med seperate anonymforum ble stemningen her inne mye bedre :)

Skrevet

Men du er kanskje for opptatt av å sutre over de som sutrer at du ikke legger merke til at dette er den tredje eller fjerde tråden ang. dette tema bare i dag

Skrevet

Merkelig nok ble stemningen mye bedre på bim også

Gjest Heartbroken
Skrevet

Men du er kanskje for opptatt av å sutre over de som sutrer at du ikke legger merke til at dette er den tredje eller fjerde tråden ang. dette tema bare i dag

Jeg har lest innleggene til de som klager, men jeg har ikke sett det de klager over :)

Syns de fleste holder en god og saklig tone, jeg.....

Skrevet

Det er det som slår meg også, at det faktisk ikke er BiM'erne som skaper utrivelig "hormonbombe"-steming her, det er de DiB'erne som absolutt skal klage over og syte pga sammenslåinga.

Sytepaver finnes det overalt, gravide eller søvnløse småbarnsforeldre, og vil dere ha bedre stemning, så slutt å syt pga småting som de fleste andre er fornøyde med her inne!

Skrevet

Det er det som slår meg også, at det faktisk ikke er BiM'erne som skaper utrivelig "hormonbombe"-steming her, det er de DiB'erne som absolutt skal klage over og syte pga sammenslåinga.

Sytepaver finnes det overalt, gravide eller søvnløse småbarnsforeldre, og vil dere ha bedre stemning, så slutt å syt pga småting som de fleste andre er fornøyde med her inne!

Nikker og klapper i hendene for Frenzia, som virkelig fikk sakt det. :D

Skrevet

Enig med Alva her.

Var også mindre bruk av anonymknappen, folk stod for meningene sine i større grad. Nå er de sure, nedlatende anonyme i fri dressur her inne.

Ikke at man alltid skal skrive med nick altså (er jo tross alt anonymforum), men det bør være en grunn for det. Og da mener jeg grunn utover at man er så ufyselig at man ikke vil gi seg til kjenne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...