1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Var hos legen igår å fikk beskjed om at livmorhalsen var 0,5cm. hatt noen vonde kynnere og murringer idag så jeg fikk mannen min til å stappe fingrene opp å kjenne hvordan landet lå. han sa han fikk fingeren inn e en åpning i livmora mi (åpningen var ca 1cm) men at han allikevel hadde ca 0,5cm "vegg" på hver side av fingeren. betyr d da at jeg har 1cm åpning eller at livmorhalsen fortsatt er 0,5cm??
Camillok Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Begge deler er tydeligvis noe i gjære nå da. Lykke til
1 fra før og 1 på vei <3 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2012 Takk men jeg håpet hun skulle holde seg der 2uker til for jeg er bare 34+6:-(
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Takk men jeg håpet hun skulle holde seg der 2uker til for jeg er bare 34+6:-( Men, herregud! Da roter dere jo ikke "oppi der". Siden det er så lenge igjen burde strengt tatt ingen rote rundt der...
Gulljnta Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Bør absolutt ikke la mannen din sjekke åpning når du har en stund igjen!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Kan være jeg er helt fjern, men hva er forskjellen på å stikke fingeren oppi der for å sjekke åpning eller stikke penis eller en vibrator oppi der ved sex??? (Ikke Hi)
Camillok Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Uff, det var ikke bra. Men om baby kommer nå så går det jo helt fint selv om vi helst ser at de holder seg inne til i hvertfall uke 37! Selv om du begynner å modnes så er ikke det ensbetydende med at det blir fødsel nå, du kan gå lenge med både 1 og 2 cm... Ring de på føden og hør hva de sier, du er uansett kommet så langt at de ikke kommer til å stoppe noe om der skjer, men samtidig kan det være godt å prate m noen kyndige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå