-mtp- Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Noen som driver med dette i fritiden eller på heltid?
lille-line Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 jeg har akkurat begynt med det... tenkte jeg kunne bruke litt av tida når jeg går ut i permisjon til det -hvis det blir noe til overs -er jo en fin måte å tjene noen ekstra kroner på, samtidig som man får ting etterhvert som hvor mye man selger
-mtp- Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2012 jepp fikk pakken min i dag så skal begynne eg også nå ser kjempe spennende ut men også nye annet utenom også som i et øye kast ser krevende ut ( regnskap) hehe
Kanelbolla Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Jeg har holdt på med TW ett år nå og syntes det er kjempe kjekt. Veldig enkelt og utrolig gøy. Trenger bare å sette seg inn i rutinene og om du ikke tjener mer enn ett vist beløp er inntekten skattefritt.
MajaKaja Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Hei Har solgt TW i 1 år og 9 mnd. Trengte endel ting og jeg har fått mye igjen for det! Som konsulent får man mye ting i tillegg til at man tjener en slant. Ikke minst, man bestemmer arbeidstida selv! ) Kan anbefale det på det sterkeste!
lille-line Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 jeg har akkurat fått min 3pakke-som jeg har fått etter å ha solgt 10000 på 4uker.... -morro! -meeeeeen...ane ikkje kor æ ska jøre av allt! hehehehe....må nok ryddei skapene mine, å erstatte med tuppeware -e liksåm ikkje plass te alt
-mtp- Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2012 eg gleder meg masse til å komme i gang.. Men hvordan fikk dere kunder? Og har dere bare med de 10 produktene dere fikk med i pakken med til kundene?
-mtp- Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2012 fikk dere masse produkter å vis frem første gang?
MajaKaja Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 fikk dere masse produkter å vis frem første gang? Man får en liten startpakke men man får nye ting hele tiden. Som hun lengre opp skriver så fylles skapene fort opp! ;o) Syns ikke man skal henge seg opp i hvor mange produkter man tar med ut å viser frem på demo. Har av erfaring lært at man kan ta med de "dyreste" tingene. Resten selger seg selv. ) Tupperware er et merkenavn som selger seg selv. Kort og greit!) Man skaffer seg kunder ved at man starter med en demo hjemme hos seg selv. åså spør man kundene om de kunne tenke seg å holde en demo hjemme hos seg selv senere. Det bygger på seg automatisk. Jeg har ofte demo hjemme hos meg selv for å få alle tingene vertinner får på kampanjer. Ergo får jeg mer produkter! ) Tupperware er bygd opp slik at det skal ikke være problem å få vertinner til å holde demo hjemme hos seg selv, da de får så mye igjen for det. )
-mtp- Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2012 ok, fikk ikke opplyst at man kan ha demo hjemme men det er jo et kjempe + det
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #11 Skrevet 24. februar 2012 Har akkurat startet opp som konsulent selv. Akkurat nådd 10 000 på 4 uker, selv Teamlederen min har jobbet mye svart for TW tidligere, og jeg tenkte det kunne være kjekt ifm permisjon og sånn. Likevel litt skeptisk til å gjøre dette siden man nå får penger overført elektronisk og man også bestiller varene elektronisk. Dette kan vel bli oppdaget? Hva gjør dere? Hvis man skal føre opp lønn og ta ansvar skatting etterhvert selv, hvordan foregår dette? Usikker på hvor lenge jeg gidder å gjøre dette hvis risikoen for å bli tatt for svart arbeid er der og det er mye hassle med å sørge for at fortjenesten er "hvit"
-mtp- Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2012 heldig dere som er kommet inn i det Her har ikek eg begynt ennå og no er eg på vei inn i uke 2 og er på ferie no og blir vekke til neste søndag så da kan eg vel si eg er på god vei i slutten av uke 4 da..... Dere som har hjemme party er det bare venner dere har der eller andre også? legger dere ut anonse noen steder? også en ting til... er regnskapet lett? ser det er masse papirer osv men må si eg skjønner ikke noe nett nå ... * flau*
MajaKaja Skrevet 26. februar 2012 #13 Skrevet 26. februar 2012 Når jeg har hjemme-demo inviterer jeg venner og familie. Har ganske stor omgangskrets så det går greit. Men et lite tips om du er redd for å få for lite folk så kan du gjerne be hver gjest, som takker ja til å komme, om å gjerne ta med seg en ekstra gjest! ) Jeg fører ikke regnskap da jeg ikke har en fortjeneste som overstiger 50 000,- i året. Jeg har 100% jobb og dette er bare en hobby. Om du skal komme over 50 000,- i året skal du avholde ca.1 demo hver uke òg ha et salg på over 3500,- hver gang.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 Driver selv med tupperware og prøver meg nå som teamleder etter 14 uker som konsulent.. mye og holde styr på og kjenner jeg har slitt med demoer, men plutselig så løsner det. Er så kjekt å drive med dette, og som de andre sier så selges jo tupperware seg selv flytter snart til ny plass og gleder meg til å starte fullt igjen der borte.. Elsker jobben min og gruer meg til jeg må i ny "vanlig" jobb hehe.. Håper å klare dette som fulltidsjobb.. Elsker teamet mitt, goldteamlederen min og shipet vårt... så absolutt en jobb jeg kan se for meg å forsette i i maaange år.. å alt det vi FåR for å drive med dette.. hehe. eneste jeg merker er litt slitsomt er folk som ikke betaler tidsnok..
-mtp- Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #15 Skrevet 28. februar 2012 Noen som kan svare meg på dette? Er noe eg stusser litt på nå som eg sitter å ser her.. Den "shake it up" der det står til vertinne.. Er det slik at vist eg er hos en dame eller mann for den del at det er di som får de gavene som Nivå 1* min salg 3500 osv... er det di som får de gavene vist deres venner kjøper for noe som er over en av de summene ? eller er det vi som konsulent som får vist vi selger til over en av de summene.... ?
MajaKaja Skrevet 3. mars 2012 #16 Skrevet 3. mars 2012 Det er vertinnene, altså den som holder demoen hjemme hos seg selv, som mottar nivåene på vertinne-nivåene. Dvs: når vertinnas gjester har handlet for over 3500,- får vertinna en premie for det høye salget. Og sånn bygger det seg oppover alt etter som hvor mye det selges for! Om du velger å være vertinne hjemme hos deg selv (gjør jeg ofte) så er det du selv som mottar disse tingene. Vi konsulenter har et eget aktivitetsprogram som gir oss premier i tillegg.
-mtp- Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #17 Skrevet 4. mars 2012 Ok da skjønte eg litt mert kansje eg skal ta et paryt hjemme hos meg til helgen med familien Men tviler på at de kommer til å kjøpe noe men men Får vi se en plass hva ting vi kan få? Når du sier du har ofte party hjemme hos deg.. er det bare venner du har da eller er det noen ganger det kommer folk du ikke kjenner eller legger du ut en plass at du holder paryt osv?
MajaKaja Skrevet 6. mars 2012 #18 Skrevet 6. mars 2012 Du må bare bestemme deg for at du skal selge så selger du! Den som rekrutterer deg forteller deg hva du får som ny konsulent. Det er mye man får! Jeg inviterer kun folk jeg kjenner men det kan hende noen tar med noen jeg ikke kjenner da. Men man trenger ikke alltid være så mange for at det skal bli en demo av det. Noen ganger skriver jeg på facebook om jeg skal holde demo slik at folk får anledning å ta kontakt der og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå