Gå til innhold

Sykemeldt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 33+4 og har blitt sykemeldt både i fra jobb og studier, og nå holder jeg på å gå på veggene. Hva i alle dager skal man gjøre mens man er sykemeldt? Jeg har problemer med ryggen pga. graviditeten og kroppen er utslitt, dermed kan jeg ikke gå noe særlig tur eller slikt. Har også problemer med å sitte på f.eks. cafè pga. smerter i siden/ryggen hvis jeg sitter oppreist for lenge. Er det noen som har ideer til hva jeg kan bruke tiden min på? Dagene blir jo så utrolig lange når man bare ligger hjemme, særlig når man venter på noe så fint som en liten baby :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi, se gode serier og filmer, strikke, handle lure ting på nett. Surfe og lese bøker.

Skrevet

Jeg leste noen bøker da jeg gikk gravid ja, også strikket jeg et sengeteppe.

Du kan jo begynne på et album/dagbok til ungen.

Lage fotoalbum av gamle bilder du har liggende på dataen.

Se tv-serier.

Lære deg noe du ikke kan, hekle f.eks, eller brodere.

Gå på biblioteket og låne en haug med bøker.

Vaske et kjøkkenskap hver dag, så blir det helt rent på en ukes tid.

Vaske en vegg om dagen, eller et vindu om dagen (regner ikke med du klarer hele huset på en dag med vond rygg)

Skrevet

Ro deg ned!

Det er ikke mange ukene til du skal føde og det finnes tv, radio, bøker, musikk, pc-er osv

Skrevet

Svømming eller vanngymnastikk?

Strikke babyteppe?

Slektsforskning slik at du kan sette opp et fint slektstre til babyen og legge ved et heft med historier om forfedrene?

Lage opp noen middager og kaker boller til å ha i fryseren til de første ukene etter fødselen?

Snakk med gamle slektninger på telefonen?

Skrevet

Slektsforskning!

Det meste ligger på nett og dagene går fort når man setter i gang. Også finner du mange fine navn i slekta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...