Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Jeg er gravid i uke 33+4 og har blitt sykemeldt både i fra jobb og studier, og nå holder jeg på å gå på veggene. Hva i alle dager skal man gjøre mens man er sykemeldt? Jeg har problemer med ryggen pga. graviditeten og kroppen er utslitt, dermed kan jeg ikke gå noe særlig tur eller slikt. Har også problemer med å sitte på f.eks. cafè pga. smerter i siden/ryggen hvis jeg sitter oppreist for lenge. Er det noen som har ideer til hva jeg kan bruke tiden min på? Dagene blir jo så utrolig lange når man bare ligger hjemme, særlig når man venter på noe så fint som en liten baby :-)
Marit 27 Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Kjenner meg igjen ja:) har vært sykemeldt hele svangerskapet og er nå i uke 25... det er super kjedelig. var lenge dårlig da, så da kan man liksom ikke gjøre noe anna enn å ligge over bøtta, men nå som formen begynner å komme seg blir dagene lange. jeg prøver å gå en liten tur ca 15min hver dag, da har jeg hvertfall vært ute:) også blir det litt husarbeid. Også går det i skikkelig sunn husmannskost her for tia siden jeg har god tid til å lage mat:) også baker jeg litt, stikker, ser litt på tv også blir det litt skravling på fjesboka og her inne da:) Også tillater jeg meg selv å sove lenge om morran:) blir jo ikke så mye av det når mini kommer, også er det jo ikke noe jeg må opp å rekke, så da er det godt å sove litt ekstra nå mens jeg kan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå