Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Han går straks,og nå når våren kommer har vi lyst å være en del ute. Men hva har de på beina disse små? Aner ikke hva jeg skal kjøpe til han!:S Jeg har hørt de ikke skal ha hard såle, men det har jo alle sko:/ Hva har dere kjøpt til deres små? Supertakknemlig for svar!
Cimorene Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Stonz funker bra, har ikke hard såle, er vind og vanntett og sitter ganske bra på foten.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Booties - booties.no - Stonz baby booties, linerz, votter og luer! Disse har opphørssalg på stonz nå.
Cimorene Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Booties - booties.no - Stonz baby booties, linerz, votter og luer! Disse har opphørssalg på stonz nå. oi, har de det? Shoppings...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Stakkars, kan da ikke bruke stonz hvis han skal begynne å gå? Stonz passer for passive barn som ikke går ennå. Mitt råd er å gå til en skoforhandler som har peiling, da snakker jeg ikke om disse tyggegummityggende ekstrajhelpene på skobutikker på senteret etc. De vet hva som er bra for foten! Jeg har små, lette spasersko fra Superfit til min ettåring.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Stakkars, kan da ikke bruke stonz hvis han skal begynne å gå? Stonz passer for passive barn som ikke går ennå. Mitt råd er å gå til en skoforhandler som har peiling, da snakker jeg ikke om disse tyggegummityggende ekstrajhelpene på skobutikker på senteret etc. De vet hva som er bra for foten! Jeg har små, lette spasersko fra Superfit til min ettåring.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Ja jeg har lurt litt på stonz, men tenker at dem kan ikke være noe serlig som førstegangssko- når man holder på å lære å gå? Og jeg er litt skeptisk til disse butikkdamene, som kun har øyne for salg, og gjerne ikke det som er best for barnet :/ Derfor spør jeg dere som har peiling,hehe Men skal såklart til skobutikk å forhøre meg også Men jeg lurer på en ting til! Har et par pensko som er et nr for stort til han. Har prøvd å få foten nedi, men tærene krøller seg, og er klin umulig å få skoen på!8( Noen tips der også mottas med stooor takknemlighet;)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Myk og bøyelig såle, og med god støtte over vrist og ankel, altså ikke de helt laveste skoene.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 http://www.klikk.no/...ticle470902.ece I skobutikken har de helt ok sko til ungene, vi har brukt kjente merker som Ecco og Geox, det er merker som følger med på utviklingen og er kjent for å ha gode sko.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 Høye sko, med forsterkning bak på vrsten og ankelen, Stonz er IKKE bra år barnet har begynt å gå, det er lett å tråkke over + at det er lett å gå feil. Første skoene skal være skikkelige sko. Som flere over sier de har peiling i gode skobutikker
smelia Skrevet 15. februar 2012 #11 Skrevet 15. februar 2012 Jeg hadde noen som lignet disse, de var utrolige gode. http://www.superfit.at/en/collection/first-step-shoes/show-first-step-shoes-7-00328-81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå