Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Jeg har en utrolig down under periode nå. Jeg tørr ikke prate med legen min om det, så jeg sendte en mail til min beste venninne om hvordan jeg har det på facebook. Men hun svarer ikke? Det er over 1 uke siden jeg sendte det, og jeg ser jo hun har vært pålogget 100 ganger siden da. De gangene hun har hatt det kjipt har jo jeg støttet henne...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Facebook er faktisk ikke 100% når det kommer til å levere beskjeder. Det er mulig hun ikke har fått den. Håper ting ordner seg for deg.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Send en melding til og spør om ho har fått meldinga, fordi du har virkelig behov for å prate med ho
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Har opplevd mange ganger å ikke få varsel om pm på Facebook, har ikke oppdaget meldinger før det har gått flere uker.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Har opplevd mange ganger å ikke få varsel om pm på Facebook, har ikke oppdaget meldinger før det har gått flere uker.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 Har opplevd mange ganger å ikke få varsel om pm på Facebook, har ikke oppdaget meldinger før det har gått flere uker.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Har opplevd mange ganger å ikke få varsel om pm på Facebook, har ikke oppdaget meldinger før det har gått flere uker.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Men hvis det er så viktig for deg at hun støtter deg, hvorfor skriver du da en melding på facebook? Hvorfor ringer du henne ikke opp da?
vurdere1til Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 såklart skal man kunne si alt til sin beste venninde, men vist hun ikke gidder å svare deg å du vet hun har lest breve du sendte henne, så er det ikke sikkert hun egner seg som noen bestevenninde! venner stiller opp for vennene sine.. sånn er det i allefall med mine venniner ta en tlf å spør om hun har fått brevet... vist du virkelig har behov for å snakke om noe så er det kanskje bedre å ta en tlf eller møtes kanskje.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 Fordi det har vært så vanskelig for meg og i det hele tatt fortelle dette. Derfor ville jeg skrive det. hi
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #11 Skrevet 15. februar 2012 Jeg syns ikke man skal si ALT til en venninne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå