Gå til innhold

Kan man ikke si alt til sin bestevenninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en utrolig down under periode nå.

Jeg tørr ikke prate med legen min om det, så jeg sendte en mail til min beste venninne om hvordan jeg har det på facebook.

Men hun svarer ikke? Det er over 1 uke siden jeg sendte det, og jeg ser jo hun har vært pålogget 100 ganger siden da.

De gangene hun har hatt det kjipt har jo jeg støttet henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Facebook er faktisk ikke 100% når det kommer til å levere beskjeder. Det er mulig hun ikke har fått den. Håper ting ordner seg for deg. :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Send en melding til og spør om ho har fått meldinga, fordi du har virkelig behov for å prate med ho :)

Skrevet

Har opplevd mange ganger å ikke få varsel om pm på Facebook, har ikke oppdaget meldinger før det har gått flere uker.

Skrevet

Har opplevd mange ganger å ikke få varsel om pm på Facebook, har ikke oppdaget meldinger før det har gått flere uker.

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Men hvis det er så viktig for deg at hun støtter deg, hvorfor skriver du da en melding på facebook? Hvorfor ringer du henne ikke opp da?

Skrevet

såklart skal man kunne si alt til sin beste venninde, men vist hun ikke gidder å svare deg å du vet hun har lest breve du sendte henne, så er det ikke sikkert hun egner seg som noen bestevenninde! venner stiller opp for vennene sine.. sånn er det i allefall med mine venniner :)

ta en tlf å spør om hun har fått brevet... vist du virkelig har behov for å snakke om noe så er det kanskje bedre å ta en tlf eller møtes kanskje.

Skrevet

Fordi det har vært så vanskelig for meg og i det hele tatt fortelle dette. Derfor ville jeg skrive det.

hi

Skrevet

Jeg syns ikke man skal si ALT til en venninne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...